پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 316483 تاریخ : 1396/12/13-21:13:48
,15,
جذب نیرو و تامین پرسنل متخصص از طریق نمایشگاه کار

جذب نیرو و تامین پرسنل متخصص از طریق نمایشگاه کار

مراجعه زیاد جوانان بیکار و جویای کار به نمایشگاه کار نشان دهنده نیاز بازار کار به فرصت‌های شغلی جدید است.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، بیگی رئیس روابط عمومی خدمات انفورماتیک نوین کیش در حاشیه نمایشگاه کار ایران اظهار کرد: شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش از زیر مجموعه شرکت های خدمات انفورماتیک است و عموما سامانه و کورهای بانکی را طراحی و تولید می‌نماید و هم اکنون تعداد قابل توجهی کور بانکی به نیابت از طرف شرکت خدمات انفورماتیک برای بانک مرکزی تولید کرده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه کار یک فرصت خوب برای همه شرکت‌ها است تا بتوانند متخصصین و فارغ التحصیلان را شناسایی و جذب کنند. وجود پتانسیل و حجم زیاد پروژه‌های در دست طراحی و تولید خدمات انفورماتیک نوین کیش نیازمند جذب نیرو و تامین پرسنل متحصص از طریق نمایشگاه کار است. در نتیجه در طول نمایشگاه پرسشنامه افراد جویای کار در حوزه‌های مختلف مورد نیاز شرکت را دریافت و پس از بررسی با پذیرفته‌شدگان جهت مصاحبه و مراجعه حضوری تماس گرفته می‌شود.

بیگی درباره تفاوت قابل ملاحظه مخاطبین نمایشگاه کار افزود: تفاوت عمده‌ای بین نمایشگاه کار و دیگر نمایشگاه ها وجود دارد و آن نوع نگاه به مخاطبین این نمایشگاه است. 

وی هدف از حضور در این نمایشگاه را عدم معرفی محصولات دانست و گفت: حضور در این نمایشگاه صرفا برای جذب نیروی متخصص و کارشناس بوده است.

مدیر روابط عمومی خدمات انفورماتیک نوین کیش با تاکید بر بالا بودن نرخ بیکاری در کشور گفت: مراجعه زیاد جوانان بیکار و جویای کار به نمایشگاه کار نشان دهنده نیاز بازار کار به فرصت‌های شغلی جدید است و نکته‌ای که جوانان جویای کار باید به آن توجه کنند این است که باید به تخصص و توان علمی خود افزوده و مطمئن باشند با کسب تخصص و مهارت قطعا در سازمان‌ها و شرکت‌ها حتما جذب خواهند شد.

 

نمایشگاه کار ایران

 

اخبار مرتبط


 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 375
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران