شماره: 316483 تاریخ : 1396/12/13-09:13:48

جذب نیرو و تامین پرسنل متخصص از طریق نمایشگاه کار

مراجعه زیاد جوانان بیکار و جویای کار به نمایشگاه کار نشان دهنده نیاز بازار کار به فرصت‌های شغلی جدید است.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، بیگی رئیس روابط عمومی خدمات انفورماتیک نوین کیش در حاشیه نمایشگاه کار ایران اظهار کرد: شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش از زیر مجموعه شرکت های خدمات انفورماتیک است و عموما سامانه و کورهای بانکی را طراحی و تولید می‌نماید و هم اکنون تعداد قابل توجهی کور بانکی به نیابت از طرف شرکت خدمات انفورماتیک برای بانک مرکزی تولید کرده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه کار یک فرصت خوب برای همه شرکت‌ها است تا بتوانند متخصصین و فارغ التحصیلان را شناسایی و جذب کنند. وجود پتانسیل و حجم زیاد پروژه‌های در دست طراحی و تولید خدمات انفورماتیک نوین کیش نیازمند جذب نیرو و تامین پرسنل متحصص از طریق نمایشگاه کار است. در نتیجه در طول نمایشگاه پرسشنامه افراد جویای کار در حوزه‌های مختلف مورد نیاز شرکت را دریافت و پس از بررسی با پذیرفته‌شدگان جهت مصاحبه و مراجعه حضوری تماس گرفته می‌شود.

بیگی درباره تفاوت قابل ملاحظه مخاطبین نمایشگاه کار افزود: تفاوت عمده‌ای بین نمایشگاه کار و دیگر نمایشگاه ها وجود دارد و آن نوع نگاه به مخاطبین این نمایشگاه است. 

وی هدف از حضور در این نمایشگاه را عدم معرفی محصولات دانست و گفت: حضور در این نمایشگاه صرفا برای جذب نیروی متخصص و کارشناس بوده است.

مدیر روابط عمومی خدمات انفورماتیک نوین کیش با تاکید بر بالا بودن نرخ بیکاری در کشور گفت: مراجعه زیاد جوانان بیکار و جویای کار به نمایشگاه کار نشان دهنده نیاز بازار کار به فرصت‌های شغلی جدید است و نکته‌ای که جوانان جویای کار باید به آن توجه کنند این است که باید به تخصص و توان علمی خود افزوده و مطمئن باشند با کسب تخصص و مهارت قطعا در سازمان‌ها و شرکت‌ها حتما جذب خواهند شد.

 

نمایشگاه کار ایران

 

اخبار مرتبط


 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/جذب-نیرو-و-تامین-پرسنل-متخصص-از-طریق-نمایشگاه-کار.bos