پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 316339 تاریخ : 1396/12/12-15:44:03
,15,
عدم شناخت کافی محصولات هوش مصنوعی در ایران

عدم شناخت کافی محصولات هوش مصنوعی در ایران

علیرضا سمر مدیر عامل کارو: محصولات هوش مصنوعی در ایران ناشناخته است و علت حضور کارو در نمایشگاه ، بیشترین تمرکز بر روی جوانان دانشگاهی و آکادمیک است که به این حوزه مسلط هستند.

علیرضا سمر مدیر عامل کارو در گفتگو با خبرنگار بانک و صنعت؛ کارو یک شرکت نرم افزاری متمرکز بر هوش مصنوعی است درعین حال کارو در تلاش است که کسب وکارهای نوپای مختلفی که در ایران حضور دارند بتوانند از هوش مصنوعی بیشتر بهره مند گردند و چون این کار به متخصص نیاز دارد ما سرویس‌های آماده را برای این شرکت‌ها تولید می‌کنیم که بتوانند قوی‌تر در بیزینس آنلاین یا آفلاین خود از آن استفاده کنند زیرا هوش مصنوعی بر فروش و فرآیند شغلی شرکت‌ها تاثیر گزار است.

تدبیر کارو برای بیزینس‌ها

وی خاطر نشان کرد: کارو نسبت به بیزینس‌های مختلف سرویس‌های گوناگونی ارائه می‌دهد. بطور مثال در بیزینس‌های آنلاین مانند تاکسی‌های آنلاین برای اینکه راننده‌ها بتوانند بیشترین سفر را با کمترین هزینه داشته باشند، کارو داده‌های مسافت را از راننده‌های تاکسی دریافت و با استفاده از الگوریتم‌های بهینه بهترین مسیر را به راننده ارائه می‌کند. 

علیرضا سمر با اشاره به نرم افزارهای تاکسی‌یاب موجود در بازار گفت: در حال حاضر با دو اپلیکیشن برتر از شرکت‌های تاکسی‌یاب آنلاین برای پیدا کردن آدرس از طریق صوت درحال مذاکره هستیم تا آدرس دقیق را از طریق صوت اعلام و نزدیکترین مسیر به راننده قابل نمایش باشد.

تاکید بر شناخت محصولات هوش مصنوعی

وی با اشاره به معرفی محصولات هوش مصنوعی در ایران خاطر نشان کرد: محصولات هوش مصنوعی در ایران ناشناخته است و علت حضور کارو در  اولین نمایشگاه کار ایران، بیشترین تمرکز بر روی جوانان دانشگاهی و آکادمیک است که به این حوزه مسلط هستند. 

علیرضا سمر در پایان خاطر نشان کرد: کارو در راستای اهداف کمک به اشتغال جوانانی می‌کوشد که بدلیل عدم وجود بستر فعالیت مناسب مجبورند به فعالیتی خارج از حیطه تحصیلی خود بپردازند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 269
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران