پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 586842 تاریخ : 1400/06/01-15:26:51
,5,
صرفه جویی بالغ بر 350 مگاوات برق در سیستم های روشنایی پالایشگاه گاز بیدبلند

صرفه جویی بالغ بر 350 مگاوات برق در سیستم های روشنایی پالایشگاه گاز بیدبلند

در راستای اصلاح الگوی مصرف و همزمان با استفاده از انرژی های پاک و تجدیدپذیر، شرکت پالایش گاز بیدبلند بهره برداری از دو نیروگاه خورشیدی به ظرفیت های 30 و 60 کیلووات و نیز صرفه جویی در مصارف حامل های انرژی در بخش های اداری از طریق اقدامات کم هزینه (No Cost- Low Cost) را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، علی محمد پوررضا، مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند با اعلام این خبر، افزود: این پالایشگاه در فاز اول و پس از تشکیل کارگروه سیستم های روشنایی؛ متشکل از کارشناسان واحدهای مهندسی، انرژی، تعمیرات برق، HSE، خدمات کالا و تهیه فرم های MAPF، اقدام به خرید و جایگزینی 1520 عدد لامپ حبابی و تیوبی LED و SMD به جای لامپ های پرمصرف رشته ای، فلورسنت و جیوه ای قبلی کرد.

وی ادامه داد: در نتیجه این اقدام و از ابتدای اجرای طرح (فروردین 98) تاکنون، صرفه جویی بالغ بر 350 مگاوات ساعت در مصارف الکتریکی روشنایی این شرکت صورت پذیرفته است.

پوررضا در ادامه تصریح کرد: در این پروژه و بر اساس شعار حمایت از تولید داخلی و رونق تولید، تماماً از محصولات داخلی استفاده شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند در فازهای آتی این پروژه، جایگزینی تمامی لامپ های پرمصرف ساختمان های اداری و عملیاتی، در دستور کار قرار دارد که در نتیجه آن، میزان صرفه جویی ها از محل جایگزینی، به مراتب بیشتر خواهد بود.

وی در پایان، افزود: همچنین، مقدمات ممیزی و صدور برچسب انرژی برای ساختمان های اداری بر اساس استاندارد ملی 14254 جهت اجرا در سال جاری، فراهم شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 225
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران