پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 582714 تاریخ : 1400/03/27-17:32:51
,20,
پیام رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص انتخابات 28 خرداد

پیام رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص انتخابات 28 خرداد

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پیامی ضمن دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات 28 خرداد، گفت: با حضور هرچه گسترده تر در انتخابات، بسترساز و پشتیبان حقیقی تولید و رفع موانع آن باشید.

به گزارش بانک و صنعت، متن پیام رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را شاکریم که در ایام بی نظیر و آغازین گام دوم انقلاب اسلامی در اوج قله های شکوفایی، اقتدار و سربلندی ایستاده ایم.

اکنون بر ماست تا از ثمره همه ی ایثارگری ها و از خودگذشتگی ها با تمام توان دفاع کنیم و هر آنچه در توان داریم برای پیروزی در عرصه های مختلف و مشخصا عرصه جهاد اقتصادی که اولویت اساسی زمانه ی ماست بکار ببندیم.

در این شرایط لازم است تا امت بصیر و همیشه در صحنه کشورمان یک بار دیگر در تبعیت و پیروی از منویات روشنگرانه رهبر عزیز و دلسوز ایران اسلامی در این میدان سرنوشت ساز قوی تر از گذشته حاضر شوند و خط بطلان دیگری بر همه ی نقشه های شوم دشمن بکشند.

یکایک کارکنان و مدیران ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و خانواده های آنان در 28 خردادماه 1400 ضمن حضور در شعب اخذ رأی و شرکت در این رویداد عظیم، بار دیگر ولایتمداری و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان خواهند کشید.

در پایان اینجانب به عنوان خادمی کوچک در عرصه جهاد اقتصادی از شما مردم انقلابی، بصیر و آگاه ایران اسلامی نیز دعوت می کنم با حضور هرچه گسترده تر در انتخابات، بسترساز و پشتیبان حقیقی تولید و رفع موانع آن باشید.

علی مؤیدی خرم آبادی

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 230
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران