شماره: 582714 تاریخ : 1400/03/27-05:32:51

پیام رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص انتخابات 28 خرداد

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پیامی ضمن دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات 28 خرداد، گفت: با حضور هرچه گسترده تر در انتخابات، بسترساز و پشتیبان حقیقی تولید و رفع موانع آن باشید.

به گزارش بانک و صنعت، متن پیام رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را شاکریم که در ایام بی نظیر و آغازین گام دوم انقلاب اسلامی در اوج قله های شکوفایی، اقتدار و سربلندی ایستاده ایم.

اکنون بر ماست تا از ثمره همه ی ایثارگری ها و از خودگذشتگی ها با تمام توان دفاع کنیم و هر آنچه در توان داریم برای پیروزی در عرصه های مختلف و مشخصا عرصه جهاد اقتصادی که اولویت اساسی زمانه ی ماست بکار ببندیم.

در این شرایط لازم است تا امت بصیر و همیشه در صحنه کشورمان یک بار دیگر در تبعیت و پیروی از منویات روشنگرانه رهبر عزیز و دلسوز ایران اسلامی در این میدان سرنوشت ساز قوی تر از گذشته حاضر شوند و خط بطلان دیگری بر همه ی نقشه های شوم دشمن بکشند.

یکایک کارکنان و مدیران ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و خانواده های آنان در 28 خردادماه 1400 ضمن حضور در شعب اخذ رأی و شرکت در این رویداد عظیم، بار دیگر ولایتمداری و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان خواهند کشید.

در پایان اینجانب به عنوان خادمی کوچک در عرصه جهاد اقتصادی از شما مردم انقلابی، بصیر و آگاه ایران اسلامی نیز دعوت می کنم با حضور هرچه گسترده تر در انتخابات، بسترساز و پشتیبان حقیقی تولید و رفع موانع آن باشید.

علی مؤیدی خرم آبادی

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/پیام-رییس-ستاد-مرکزی-مبارزه-با-قاچاق-کالا-و-ارز-در-خصوص-انتخابات-28-خرداد.bos