پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 582070 تاریخ : 1400/03/19-11:27:40
,17,10034,
واکنش ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به اظهارات نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1400

واکنش ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به اظهارات نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1400

مشاور رییس و مدیر روابط عمومی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهارات علیرضا زاکانی در بخش نقد دومین مناظره تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری را تکذیب کرد.

به گزارش بانک و صنعت، حسن نیری، در پاسخ به اظهارات اخیر علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: طبق ماده 16 قانون مبارزه با قاچاق، مرجع ذی صلاح تهیه و ارائه آمار قاچاق، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

نیّری ارائه آمار غیرواقعی از سوی کاندیداهای ریاست جمهوری را دور از انتظار دانست و گفت: اجرای موفق طرح ریجستری موبایل، طرح سیگارت، پیشرفت بی نظیر استقرار و راه اندازی سامانه های الکترونیکی و هوشمند نظارتی خطرپذیری قاچاق را افزایش و مانع جدی برای عمل قاچاقچیان شده است.

وی افزود: یکی از ملزومات کنترل مبادی رسمی، تجهیز گمرکات به دستگاه های ایکس ری است، تا سال 97 صرفا 3 دستگاه در مبادی رسمی کشور نصب شده بود، با همت و پیگیری های متعدد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز این تعداد به 16 دستگاه افزایش یافته است.

نیری ادامه داد: گزارش تحقیق و تفحص مجلس از فرآیند مبارزه با قاچاق مربوط به 5 سال پیش بوده و بسیاری از نواقص آن با دغدغه و پیگیری مسؤولین ستاد مبارزه با قاچاق و همکاری رؤسای قوای سه گانه رفع شده است.

مدیر روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه قاچاق زاییده قوانین کهنه و فرآیندهای اقتصادی معیوب است نسبت به کاهش این پدیده شوم با همکاری و حسن نیت همگان ابراز امیدواری کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 228
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران