پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658319 تاریخ : 1402/05/22-14:30:18
,3,
همیاران مشتری بخشی از فرآیند بهبود ارتباط بانک با مشتری هستند

همیاران مشتری بخشی از فرآیند بهبود ارتباط بانک با مشتری هستند

مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: برنامه همیار مشتری اخیراً به این اداره کل افزوده شده و انتظار می رود با همکاری همیاران مشتری فرآیند بهبود رابطه بانک با مشتری به خوبی تکمیل شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، دوره آموزشی یک روزه همیاران مشتری در این بانک برگزار شد تا ضمن پایان یافتن فعالیت این نیروها با عنوان همیار بازاریاب، فصل جدیدی از همکاری این کارکنان با شرایط و وظایف جدید آغاز شود.

دکتر «روح الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان، در این نشست اظهار داشت: سال گذشته مرکز تماس بانک به مرکز ارتباط با مشتریان ارتقا یافت و اکنون در این مرکز روزانه بیش از 11هزار و 500 تماس پاسخ داده می شود.
وی ادامه داد: در بخش افکارسنجی بانک، رابطه با مشتری برعکس شده و بانک با مشتری تماس می گیرد. این مرکز در طرح هایی همچون مهریار، کالاکارت و... توانسته بررسی هایی را انجام دهد که به بهبود این طرح ها کمک زیادی می کند.
قاسمیان سامانه سرآمد را یکی دیگر از کارهای مهم انجام شده در بانک دانست و گفت: خدمات ارائه شده در پاسخ به استعلامات قضائی در بخش مرکز ارتباط با مشتریان بانک، به گونه ای بوده که بانک طی 2 دوره متوالی رتبه نخست شبکه بانکی را کسب کرده است.
مشاور مدیرعامل بانک افزود: باشگاه مشتریان و مرکز افکارسنجی نیز از جمله کارهایی است که در دستور کار است. با تکمیل فرآیند این 2 مورد نیز رابطه مشتری با بانک بهبود زیادی خواهد یافت. برنامه همیار مشتری نیز اخیراً به اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان افزوده شده و انتظار می رود با همکاری همیاران مشتری فرآیند بهبود رابطه بانک با مشتری به خوبی تکمیل شود.
وی خاطرنشان ساخت: از همیاران مشتری انتظار می رود در آموزش، یادگیری پنل پیشخوان مجازی و همیار شعب، اهتمام لازم را داشته باشند و همچنین از مدیران محترم استان ها و رؤسای محترم شعب نیز انتظار داریم همکاری لازم در اجرای این پروژه را داشته باشند.
قاسمیان در پایان تأکید کرد که در برخورد با مشتریان و پرسنل شعبه، همه همیاران مشتری نهایت تعامل و هماهنگی را داشته باشند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 341
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران