همیاران مشتری بخشی از فرآیند بهبود ارتباط بانک با مشتری هستند
مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: برنامه همیار مشتری اخیراً به این اداره کل افزوده شده و انتظار می رود با همکاری همیاران مشتری فرآیند بهبود رابطه بانک با مشتری به خوبی تکمیل شود.
به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، دوره آموزشی یک روزه همیاران مشتری در این بانک برگزار شد تا ضمن پایان یافتن فعالیت این نیروها با عنوان همیار بازاریاب، فصل جدیدی از همکاری این کارکنان با شرایط و وظایف جدید آغاز شود.
URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/همیاران-مشتری-بخشی-از-فرایند-بهبود-ارتباط-بانک-با-مشتری-هستند.bos