پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657545 تاریخ : 1402/04/22-15:10:15
,10025,22,
مدیرعامل بیمه معلم از شعبه قم بازدید کرد

مدیرعامل بیمه معلم از شعبه قم بازدید کرد

مدیرعامل بیمه معلم به اتفاق معاونان فنی و برنامه ریزی و توسعه بازار، از شعبه این شرکت در شهر مقدس قم بازدید کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، مفید امینی با حضور در جمع کارکنان و نمایندگان شرکت بیمه معلم در قم، در جریان روند خدمات رسانی به مشتریان و عملکرد آنان قرار گرفت.

براساس این گزارش، مدیرعامل بیمه معلم ضمن تشکر از زحمات همکاران و نمایندگان، به تشریح سیاست های شرکت و تمرکز بر برنامه ریزی و تحقق اهداف الویت دار پرداخت و همچنین به انجام بسترسازی برای رشد و توسعه شرکت تأکید کرد.

گفتنی است در پایان این نشست، جابر توان، معاون برنامه ریزی و توسعه بازار بیمه معلم نیز در خصوص ارتقای کلیه سیستم های الکترونیکی، مکاتباتی، عملیاتی و اجرایی نمایندگان، مسائلی را مطرح و عنوان کرد تا پایان شهریور، تغییرات چشم‎گیری در خصوص بهبود عملکرد و اقدامات سیستمی نمایندگان صورت خواهد پذیرفت.

شایان ذکر است مفید امینی و هیأت همراه، در ادامه سفر یک روزه به قم، در جلساتی با بیمه گذاران بزرگ این استان، با توضیح اقدامات انجام شده در جهت افزایش رضایتمندی بیمه گذران و بیمه شدگان، بر افزایش کیفیت خدمات به آنان تأکید کرد.

همچنین امینی به منظور قدردانی از زحمات و همکاری های دادستانی استان قم، با حجت الاسلام مصطفی قاسم زاد مؤمن معاون دادستانی این استان دیدار و گفت وگو کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 208
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران