شماره: 657545 تاریخ : 1402/04/22-03:10:15

مدیرعامل بیمه معلم از شعبه قم بازدید کرد

مدیرعامل بیمه معلم به اتفاق معاونان فنی و برنامه ریزی و توسعه بازار، از شعبه این شرکت در شهر مقدس قم بازدید کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، مفید امینی با حضور در جمع کارکنان و نمایندگان شرکت بیمه معلم در قم، در جریان روند خدمات رسانی به مشتریان و عملکرد آنان قرار گرفت.

براساس این گزارش، مدیرعامل بیمه معلم ضمن تشکر از زحمات همکاران و نمایندگان، به تشریح سیاست های شرکت و تمرکز بر برنامه ریزی و تحقق اهداف الویت دار پرداخت و همچنین به انجام بسترسازی برای رشد و توسعه شرکت تأکید کرد.

گفتنی است در پایان این نشست، جابر توان، معاون برنامه ریزی و توسعه بازار بیمه معلم نیز در خصوص ارتقای کلیه سیستم های الکترونیکی، مکاتباتی، عملیاتی و اجرایی نمایندگان، مسائلی را مطرح و عنوان کرد تا پایان شهریور، تغییرات چشم‎گیری در خصوص بهبود عملکرد و اقدامات سیستمی نمایندگان صورت خواهد پذیرفت.

شایان ذکر است مفید امینی و هیأت همراه، در ادامه سفر یک روزه به قم، در جلساتی با بیمه گذاران بزرگ این استان، با توضیح اقدامات انجام شده در جهت افزایش رضایتمندی بیمه گذران و بیمه شدگان، بر افزایش کیفیت خدمات به آنان تأکید کرد.

همچنین امینی به منظور قدردانی از زحمات و همکاری های دادستانی استان قم، با حجت الاسلام مصطفی قاسم زاد مؤمن معاون دادستانی این استان دیدار و گفت وگو کرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/مدیرعامل-بیمه-معلم-از-شعبه-قم-بازدید-کرد.bos