پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669585 تاریخ : 1402/07/26-19:19:52
,10025,
مدیرعامل بیمه دانا و هیئت همراه، از گروه صنایع غذایی میهن بازدید کردند

مدیرعامل بیمه دانا و هیئت همراه، از گروه صنایع غذایی میهن بازدید کردند

مدیرعامل بیمه دانا و هیئت همراه ایشان، در بازدید خود از گروه صنایع غذایی میهن، بر تقویت مناسبات و گسترش همکاری های بیمه ای متقابل و بیش از پیش، تأکید کردند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری روز دوشنبه 24 مهر ماه جاری با همراهی اعضای هیئت مدیره، قائم مقام، معاونان مدیرعامل، برخی از مدیران ستادی و اجرایی شرکت از بخش های مختلف گروه صنایع غذایی میهن «همچون کارخانه قدیم و جدید، شهرک لبنی و نوشیدنی» که از قدیمی ترین بیمه گذاران این شرکت است، بازدید و در جریان چگونگی تولید محصولات این شرکت قرار گرفتند.

مدیرعامل بیمه دانا در این بازدید، ضمن ابراز خشنودی از حضور در جمع یکی از بزرگ ترین بیمه گذاران این شرکت و تأکید بر گسترش روابط و همکاری های بیمه ای، ارائه بهترین و باکیفیت ترین نوعِ خدمات بیمه ای به کارکنان شرکت لبنیاتی میهن را افتخاری بزرگ برای بیمه دانا دانست و عنوان کرد: امیدوارم با گسترش و تقویت روابط بیمه ای متقابل، بتوانیم تمامی ظرفیت های خود را در جهت تقویت ابزارها و عناصر مدیریت ریسک در صنایع تحت پوشش بیمه، تأمین آرامش خاطر و امنیت روانی کارکنان این شرکت در امور بیمه ای به کار بگیریم.
دکتر رضا جعفری همچنین، گروه صنایع غذایی میهن را از بزرگ ترین و قدیمی ترین شرکت های تولیدی کشور خواند و افزود: امیدوارم همواره شاهد افزایش تعامل و مناسبات دوجانبه بین بیمه دانا و گروه صنایع غذایی میهن باشیم. در این بازدید همچنین ایوب پایداری مدیرعامل صنایع غذایی میهن و چند تن از مدیران ارشد آن، با ابراز خرسندی از حضور مدیران بیمه دانا در این شرکت، ابراز امیدواری کردند: روابط و همکاری های دوجانبه با بهینه شدن قراردادهای موجود، بیش از پیش گسترش یابد.
گفتنی است: گروه صنایع غذایی میهن با بیش از 50 هزار نفر کارمند، افزون بر 20 سال است که تحت پوشش انواع خدمات بیمه ای شرکت بیمه دانا قرار دارند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 237
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران