شماره: 669585 تاریخ : 1402/07/26-07:19:52

مدیرعامل بیمه دانا و هیئت همراه، از گروه صنایع غذایی میهن بازدید کردند

مدیرعامل بیمه دانا و هیئت همراه ایشان، در بازدید خود از گروه صنایع غذایی میهن، بر تقویت مناسبات و گسترش همکاری های بیمه ای متقابل و بیش از پیش، تأکید کردند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری روز دوشنبه 24 مهر ماه جاری با همراهی اعضای هیئت مدیره، قائم مقام، معاونان مدیرعامل، برخی از مدیران ستادی و اجرایی شرکت از بخش های مختلف گروه صنایع غذایی میهن «همچون کارخانه قدیم و جدید، شهرک لبنی و نوشیدنی» که از قدیمی ترین بیمه گذاران این شرکت است، بازدید و در جریان چگونگی تولید محصولات این شرکت قرار گرفتند.

مدیرعامل بیمه دانا در این بازدید، ضمن ابراز خشنودی از حضور در جمع یکی از بزرگ ترین بیمه گذاران این شرکت و تأکید بر گسترش روابط و همکاری های بیمه ای، ارائه بهترین و باکیفیت ترین نوعِ خدمات بیمه ای به کارکنان شرکت لبنیاتی میهن را افتخاری بزرگ برای بیمه دانا دانست و عنوان کرد: امیدوارم با گسترش و تقویت روابط بیمه ای متقابل، بتوانیم تمامی ظرفیت های خود را در جهت تقویت ابزارها و عناصر مدیریت ریسک در صنایع تحت پوشش بیمه، تأمین آرامش خاطر و امنیت روانی کارکنان این شرکت در امور بیمه ای به کار بگیریم.
دکتر رضا جعفری همچنین، گروه صنایع غذایی میهن را از بزرگ ترین و قدیمی ترین شرکت های تولیدی کشور خواند و افزود: امیدوارم همواره شاهد افزایش تعامل و مناسبات دوجانبه بین بیمه دانا و گروه صنایع غذایی میهن باشیم. در این بازدید همچنین ایوب پایداری مدیرعامل صنایع غذایی میهن و چند تن از مدیران ارشد آن، با ابراز خرسندی از حضور مدیران بیمه دانا در این شرکت، ابراز امیدواری کردند: روابط و همکاری های دوجانبه با بهینه شدن قراردادهای موجود، بیش از پیش گسترش یابد.
گفتنی است: گروه صنایع غذایی میهن با بیش از 50 هزار نفر کارمند، افزون بر 20 سال است که تحت پوشش انواع خدمات بیمه ای شرکت بیمه دانا قرار دارند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/مدیرعامل-بیمه-دانا-و-هییت-همراه-از-گروه-صنایع-غذایی-میهن-بازدید-کردند.bos