پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 8468 تاریخ : 1392/03/17-11:17:38
,16,17,19,
سهام عدالت را آزاد و بدهی ها را می بخشم

محسن رضائی:

سهام عدالت را آزاد و بدهی ها را می بخشم

نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: اکنون کشور را دو مسئله ناکارآمدی و تحریم اقتصادی آزار می دهد و ناکارآمدی چون سندان و تحریم اقتصادی چون پتک است .

 

 

 

نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: اکنون کشور را دو مسئله ناکارآمدی و تحریم اقتصادی آزار می دهد و ناکارآمدی چون سندان و تحریم اقتصادی چون پتک است که زندگی مردم را میان سندان و پتک قرار داده است.

محسن رضایی افزود: باید واقعیت ها را به مردم بگوییم و اینکه فقط خوبی ها را بیان کرده و اخبار بد را در کشو های خود قرار دهیم درست نیست و اگر می خواهیم فقر و گرانی را حل کنیم باید اخبار را بیان کرد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) در وصیت نامه خود آورده اند که مراقب باشید که حکومت در دست نااهلان و نامحرمان نیفتد.وی ادامه داد: در واقع نا اهلان کسانی هستند که توان اداره ندارند و افراد نامحرم کسانی هستند که تخصص دارند اما برای انقلاب دلسوز نمی باشند و از تخصص و کارآمدی خود استفاده نمی کنند.

رضایی بیان داشت: در 25 الی 26 سال گذشته با وجودی که دولتها درست بوده اند اما افراد نامحرم و نااهل به دولت خسارت زده اند.

این نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: هرچه در گذشته بوده است بس است و نباید آن را تکرار کنیم و باید دولت را دست کسانی بدهیم که اهل و محرم است و اقتصاد و سیاست را بشناسند و صادق باشند.

رضایی ادامه داد: اکنون در کشور مسئله ناکارآمدی و تحریم اقتصادی مردم را آزار می دهد و اکنون این سوال مطرح می شود که آیا دولتها می توانند بدون مردم کشور را اداره کنند و آیا مردم می توانند بدون اینکه موضوعات را بدانند مشکل کشور را حل کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 196
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران