شماره: 8468 تاریخ : 1392/03/17-11:17:38

محسن رضائی:

سهام عدالت را آزاد و بدهی ها را می بخشم

نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: اکنون کشور را دو مسئله ناکارآمدی و تحریم اقتصادی آزار می دهد و ناکارآمدی چون سندان و تحریم اقتصادی چون پتک است .

 

 

 

نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: اکنون کشور را دو مسئله ناکارآمدی و تحریم اقتصادی آزار می دهد و ناکارآمدی چون سندان و تحریم اقتصادی چون پتک است که زندگی مردم را میان سندان و پتک قرار داده است.

محسن رضایی افزود: باید واقعیت ها را به مردم بگوییم و اینکه فقط خوبی ها را بیان کرده و اخبار بد را در کشو های خود قرار دهیم درست نیست و اگر می خواهیم فقر و گرانی را حل کنیم باید اخبار را بیان کرد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) در وصیت نامه خود آورده اند که مراقب باشید که حکومت در دست نااهلان و نامحرمان نیفتد.وی ادامه داد: در واقع نا اهلان کسانی هستند که توان اداره ندارند و افراد نامحرم کسانی هستند که تخصص دارند اما برای انقلاب دلسوز نمی باشند و از تخصص و کارآمدی خود استفاده نمی کنند.

رضایی بیان داشت: در 25 الی 26 سال گذشته با وجودی که دولتها درست بوده اند اما افراد نامحرم و نااهل به دولت خسارت زده اند.

این نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: هرچه در گذشته بوده است بس است و نباید آن را تکرار کنیم و باید دولت را دست کسانی بدهیم که اهل و محرم است و اقتصاد و سیاست را بشناسند و صادق باشند.

رضایی ادامه داد: اکنون در کشور مسئله ناکارآمدی و تحریم اقتصادی مردم را آزار می دهد و اکنون این سوال مطرح می شود که آیا دولتها می توانند بدون مردم کشور را اداره کنند و آیا مردم می توانند بدون اینکه موضوعات را بدانند مشکل کشور را حل کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/سهام-عدالت-را-ازاد-و-بدهی-ها-را-می-بخشم.bos