پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 616701 تاریخ : 1401/03/16-09:02:06
,10026,22,
دیدار صمیمانه با انجمن صنفی و نمایندگان پیشکسوت

در جریان بازدید مدیر عامل بیمه ایران از تبریز صورت گرفت :

دیدار صمیمانه با انجمن صنفی و نمایندگان پیشکسوت

حسن شریفی رییس هیات مدیره ومدیر عامل بیمه ایران و هیات همراه، در جریان بازدید ازشعبه تبریز، با اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی نمایندگان و نمایندگان پیشکسوت استان ، دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران،. حسن شریفی در این دیدار ، با تاکید بر پیگیری مشکلات و مسائل نمایندگان ، به برنامه های جدیدی که در" سامانه ایران من " پیش بینی شده است اشاره کرد و گفت : با راه اندازی این سامانه و تکمیل سریع آن ، پیشرفت قابل توجهی در فضای رقابتی موجود خواهیم داشت. همه همکاران نماینده باید فعالیت خود را دراین سامانه افزایش داده و تمام مراحل صدور را به مرور ، در " سامانه ایران من " انجام دهند .

رئیس هیات مدیره بیمه ایران، با تشریح مزایای روش پرداخت خسارت برخط و غیرحضوری ، این تحول بزرگ را نقطه قوت و اولویت های اصلی هیأت مدیره جدید بیمه ایران ، در بازار رقابتی کشور برشمرد و افزود : با تغییر در رویکرد و نگرش ، بیشتراز گذشته ، به مسائل و مشکلات همکاران خود رسیدگی خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه حمید رضا بحیرائی سرپرست اداره کل امور نمایندگان به پرسش های مختلف حضار پاسخ گفت و نمایندگان نیز مسائل و مشکلات صنفی خود ، در خصوص فعالیت غیر قانونی استارتاپ ها ، سامانه ایران من ، سیستم های مختلف صدور را مطرح کرده و پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد نمایندگان ارائه نمودند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 230
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران