شماره: 616701 تاریخ : 1401/03/16-09:02:06

در جریان بازدید مدیر عامل بیمه ایران از تبریز صورت گرفت :

دیدار صمیمانه با انجمن صنفی و نمایندگان پیشکسوت

حسن شریفی رییس هیات مدیره ومدیر عامل بیمه ایران و هیات همراه، در جریان بازدید ازشعبه تبریز، با اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی نمایندگان و نمایندگان پیشکسوت استان ، دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران،. حسن شریفی در این دیدار ، با تاکید بر پیگیری مشکلات و مسائل نمایندگان ، به برنامه های جدیدی که در" سامانه ایران من " پیش بینی شده است اشاره کرد و گفت : با راه اندازی این سامانه و تکمیل سریع آن ، پیشرفت قابل توجهی در فضای رقابتی موجود خواهیم داشت. همه همکاران نماینده باید فعالیت خود را دراین سامانه افزایش داده و تمام مراحل صدور را به مرور ، در " سامانه ایران من " انجام دهند .

رئیس هیات مدیره بیمه ایران، با تشریح مزایای روش پرداخت خسارت برخط و غیرحضوری ، این تحول بزرگ را نقطه قوت و اولویت های اصلی هیأت مدیره جدید بیمه ایران ، در بازار رقابتی کشور برشمرد و افزود : با تغییر در رویکرد و نگرش ، بیشتراز گذشته ، به مسائل و مشکلات همکاران خود رسیدگی خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه حمید رضا بحیرائی سرپرست اداره کل امور نمایندگان به پرسش های مختلف حضار پاسخ گفت و نمایندگان نیز مسائل و مشکلات صنفی خود ، در خصوص فعالیت غیر قانونی استارتاپ ها ، سامانه ایران من ، سیستم های مختلف صدور را مطرح کرده و پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد نمایندگان ارائه نمودند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/دیدار-صمیمانه-با-انجمن-صنفی-و-نمایندگان-پیشکسوت.bos