پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 177886 تاریخ : 1394/12/03-08:40:45
,16,17,19,10026,
دعوت سازمان تأمین اجتماعی از آحاد مردم ایران برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری

دعوت سازمان تأمین اجتماعی از آحاد مردم ایران برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری

سازمان تامین اجتماعی با صدور بیانیه ای از همه مردم ایران برای حضور پرشور و حماسی در پای صندوق های رأی انتخابات هفتم اسفند دعوت کرد. متن بیانیه سازمان تامین اجتماعی به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم


سی و هفت سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می‌گذرد و در تمامی این سال‌ها ملت هوشیار و سرافراز ایران اسلامی با  تبعیت از مقام عظمای ولایت فقیه برای پایداری این نظام مقدس در تمامی عرصه‌ها حاضر و آماده ایثار و فداکاری بوده‌اند.


بدون تردید انتخابات یکی از مهمترین عرصه‌های تجلی و ظهور مردم سالاری دینی است و در تمامی سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد حضور حماسی و افتخار آفرین مردم در پای صندوق‌های رأی بوده‌ایم. در انتخابات پیش رو نیز با توجه به رقابت‌های انتخاباتی و فضای گرم و پرشور تبلیغات همچون سال‌های قبل شاهد این حضور دشمن شکن خواهیم بود و این انتخابات بار دیگر به همه جهان اثبات می‌کند که نهاد‌های اصلی و ارکان نظام اسلامی برآمده از رأی و اراده ملت بزرگ ایران است.
بی شک بیمه‌شدگان، بازنشستگان، مستمری‌بگیران، کارفرمایان، مدیران و کارکنان و تمامی ذی‌نفعان سازمان تأمین اجتماعی که بیش از نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند همپای تمامی اقشار جامعه در این روز بزرگ  و سرنوشت ساز در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند بود و رأی خود را پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند ساخت.


سازمان تأمین اجتماعی از همه مردم عزیز ایران در سراسر کشور دعوت می‌کند که جمعه، هفتم اسفند، با حضور پرشور و حماسی در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر عزت و سربلندی ایران اسلامی را به نمایش بگذارند و با مشارکت در این رویداد بزرگ در انتخاب نمایندگان اصلح در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و شکل گیری مجالسی برآمده از اراده ملت ایران همراهی کنند.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران