شماره: 177886 تاریخ : 1394/12/03-08:40:45

دعوت سازمان تأمین اجتماعی از آحاد مردم ایران برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری

سازمان تامین اجتماعی با صدور بیانیه ای از همه مردم ایران برای حضور پرشور و حماسی در پای صندوق های رأی انتخابات هفتم اسفند دعوت کرد. متن بیانیه سازمان تامین اجتماعی به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم


سی و هفت سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می‌گذرد و در تمامی این سال‌ها ملت هوشیار و سرافراز ایران اسلامی با  تبعیت از مقام عظمای ولایت فقیه برای پایداری این نظام مقدس در تمامی عرصه‌ها حاضر و آماده ایثار و فداکاری بوده‌اند.


بدون تردید انتخابات یکی از مهمترین عرصه‌های تجلی و ظهور مردم سالاری دینی است و در تمامی سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد حضور حماسی و افتخار آفرین مردم در پای صندوق‌های رأی بوده‌ایم. در انتخابات پیش رو نیز با توجه به رقابت‌های انتخاباتی و فضای گرم و پرشور تبلیغات همچون سال‌های قبل شاهد این حضور دشمن شکن خواهیم بود و این انتخابات بار دیگر به همه جهان اثبات می‌کند که نهاد‌های اصلی و ارکان نظام اسلامی برآمده از رأی و اراده ملت بزرگ ایران است.
بی شک بیمه‌شدگان، بازنشستگان، مستمری‌بگیران، کارفرمایان، مدیران و کارکنان و تمامی ذی‌نفعان سازمان تأمین اجتماعی که بیش از نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند همپای تمامی اقشار جامعه در این روز بزرگ  و سرنوشت ساز در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند بود و رأی خود را پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند ساخت.


سازمان تأمین اجتماعی از همه مردم عزیز ایران در سراسر کشور دعوت می‌کند که جمعه، هفتم اسفند، با حضور پرشور و حماسی در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر عزت و سربلندی ایران اسلامی را به نمایش بگذارند و با مشارکت در این رویداد بزرگ در انتخاب نمایندگان اصلح در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و شکل گیری مجالسی برآمده از اراده ملت ایران همراهی کنند.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/دعوت-سازمان-تامین-اجتماعی-از-احاد-مردم-ایران-برای-شرکت-در-انتخابات-مجلس-شورای-اسلامی-و-مجلس-خبرگان-رهبری.bos