پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 617429 تاریخ : 1401/04/09-17:08:31
,2,22,
بازدیدها و دیدارهای دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه در سفر به استان کرمانشاه

بازدیدها و دیدارهای دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه در سفر به استان کرمانشاه

گزارش بازدیدها و دیدارهای دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه در سفر به استان کرمانشاه ، در روز پنجشنبه 9 تیرماه 1401 ، به شرح ذیل ارائه می شود:

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی پست بانک ایران، دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران به همراه شهنام زندیه رییس اداره کل آمار و بودجه ، فاتح ملائی مدیر شعب پست بانک کرمانشاه و فیروز رحیمی معاون اداره کل روابط عمومی از شعبه پیام کرمانشاه بازدید کردند.

در این بازدید که صبح روز پنجشنبه 9 تیر ماه انجام شد ، دکتر شیری به بررسی پرونده های تسهیلاتی ، دستگاه های خود پرداز ، باجه های بانکی روستایی و منابع شعبه پرداخت.
در ادامه مدیر عامل بانک و هیات همراه در نشست صمیمی با رییس ، معاون و کارکنان شعبه به بررسی مسائل و مشکلات و نحوه ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات پرداختند و دکتر شیری رهنمود های لازم را ارائه کرد.
بازدید دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همر اه از باجه بانکی کرناچی کرمانشاه

دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران به همراه شهنام زندیه رییس اداره کل آمار و بودجه ، فاتح ملائی مدیر شعب پست بانک کرمانشاه و فیروز رحیمی معاون اداره کل روابط عمومی از باجه بانکی کرناچی کرمانشاه بازدید کردند.
در این بازدید که صبح روز پنجشنبه 9 تیر ماه انجام شد ، دکتر شیری به بررسی پرونده های تسهیلاتی ، دستگاه های خود پرداز ، باجه های بانکی روستایی و منابع باجه پرداخت.
در ادامه مدیر عامل بانک و هیات همراه در نشست با مسئول باجه به بررسی مسائل و مشکلات و نحوه ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات پرداختند و دکتر شیری رهنمود های لازم را ارائه کرد.

بازدید دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه از کارخانه نو آوری کرمانشاه

دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران به همراه شهنام زندیه رییس اداره کل آمار و بودجه ، فاتح ملائی مدیر شعب پست بانک کرمانشاه و فیروز رحیمی معاون اداره کل روابط عمومی ، در ادامه سفر به استان کرمانشاه ، از کارخانه نوآوری استان ، ضمن گفتگو با مدیران آن ؛ ازطرح ها و پروژه ها و بخش های آموزشی و تحقیق و توسعه ای آن بازدید کردند.
در این بازدید که صبح روز پنجشنبه 9 تیر ماه انجام شد ،هیات بانک ، از طرح تسهیلاتی اعطایی پست بانک در بخش تجهیزات آموزشی ، شتاب دهنده تیک ، شتاب دهنده نیروی غرب ، خانه خلاقیت و نو آوری و گلخانه هوشمند کارخانه مذکور بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت ها ، نوآوری ها و برنامه های آن قرار گرفتند.

بازدید دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه از شعبه آزادی و ادارات ستادی مدیریت شعب کرمانشاه

دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران به همراه شهنام زندیه رییس اداره کل آمار و بودجه ، قزلباش رییس اداره کل امور شعب ، مهدوی رییس اداره کل نظارت و بررسی طرح ها ، نصیری رییس اداره کل تامین و نظارت نرم افزار ها ، فاتح ملائی مدیر شعب پست بانک کرمانشاه و رحیمی معاون اداره کل روابط عمومی ، در ادامه سفر به استان کرمانشاه ، از شعبه آزادی و ادارات ستادی مدیریت شعب کرمانشاه کردند.
در این بازدید دکتر شیری با رییس و کارکنان شعبه آزادی گفتگو و نسبت به بررسی وضعیت ارائه خدمات ، نحوه تشکیل پرونده تسهیلات اعطایی و از جمله فرزند آوری ، نرم افزار وصول مطالبات طراحی شده استان و مسائل و مشکلات مطروحه پرداخت.
همچنین حضور در محل صندوق امانات استان و بررسی نحوه اشتراک پذیری آن و بخش های مختلف واحد های ستادی و اطلاع از نحوه انجام وظایف و استقرار آن ها از دیگر اقدامات سفر مذکور بود.

گفتنی است ، این بازدید روز پنجشنبه 9 تیر ماه انجام شد.

برگزاری جلسه شورای اداری پست بانک کرمانشاه به ریاست دکتر شیری مدیر عامل بانک

در ادامه سفر استانی مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه به استان کرمانشاه ، جلسه شورای اداری مدیریت استان به ریاست دکتر شیری ، روز پنجشنبه 9 تیرماه برگزار شد.
در این جلسه که روسای شعب و مسئولان ادارات ستادی استان حضور داشتند ، ملائی مدیر شعب استان به ارائه اهم موضوعات و نقطه نظرات مجموعه استان در زمینه بهبود و ارتقاء عملکرد پرداخت.
در ادامه قزلباش رییس اداره کل امور شعب ، گزارش عملکرد استان کرمانشاه در شاخص های مختلف را ارائه کرد و سپس مهدوی رییس اداره کل نظارت و بررسی طرح ها ، نصیری رییس اداره کل تامین و نظارت بر نرم افزارها و زندیه رییس اداره کل آمار و بودجه پاسخ های لازمg به موارد مطرح شده در جلسه را ارائه کردند.
در این جلسه هریک از روسای شعب و مسئولان ستادی استان به طرح دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.
در پایان جلسه دکتر شیری در جمع بندی نهایی ؛ رهنمود های لازم را در خصوص استفاده از ظرفیت های بالقوه طبیعی و ایجادی استان ، نگاه استراتژیک به توسعه خدمات باجه ها ، ارتقاء کمی و کیفی عملکرد استان ، توجه ویژه به معیشت کارکنان متناسب با عملکرد ، استفاده مناسب از ظرفیت مقررات و تفویض اختیارات ابلاغی به شعب و تاکید بر اهمیت و اولویت تجهیز و رفع موانع و نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری شعب و استان ها ارائه کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 248
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران