شماره: 617429 تاریخ : 1401/04/09-05:08:31

بازدیدها و دیدارهای دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه در سفر به استان کرمانشاه

گزارش بازدیدها و دیدارهای دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه در سفر به استان کرمانشاه ، در روز پنجشنبه 9 تیرماه 1401 ، به شرح ذیل ارائه می شود:

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی پست بانک ایران، دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران به همراه شهنام زندیه رییس اداره کل آمار و بودجه ، فاتح ملائی مدیر شعب پست بانک کرمانشاه و فیروز رحیمی معاون اداره کل روابط عمومی از شعبه پیام کرمانشاه بازدید کردند.

در این بازدید که صبح روز پنجشنبه 9 تیر ماه انجام شد ، دکتر شیری به بررسی پرونده های تسهیلاتی ، دستگاه های خود پرداز ، باجه های بانکی روستایی و منابع شعبه پرداخت.
در ادامه مدیر عامل بانک و هیات همراه در نشست صمیمی با رییس ، معاون و کارکنان شعبه به بررسی مسائل و مشکلات و نحوه ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات پرداختند و دکتر شیری رهنمود های لازم را ارائه کرد.
بازدید دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همر اه از باجه بانکی کرناچی کرمانشاه

دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران به همراه شهنام زندیه رییس اداره کل آمار و بودجه ، فاتح ملائی مدیر شعب پست بانک کرمانشاه و فیروز رحیمی معاون اداره کل روابط عمومی از باجه بانکی کرناچی کرمانشاه بازدید کردند.
در این بازدید که صبح روز پنجشنبه 9 تیر ماه انجام شد ، دکتر شیری به بررسی پرونده های تسهیلاتی ، دستگاه های خود پرداز ، باجه های بانکی روستایی و منابع باجه پرداخت.
در ادامه مدیر عامل بانک و هیات همراه در نشست با مسئول باجه به بررسی مسائل و مشکلات و نحوه ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات پرداختند و دکتر شیری رهنمود های لازم را ارائه کرد.

بازدید دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه از کارخانه نو آوری کرمانشاه

دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران به همراه شهنام زندیه رییس اداره کل آمار و بودجه ، فاتح ملائی مدیر شعب پست بانک کرمانشاه و فیروز رحیمی معاون اداره کل روابط عمومی ، در ادامه سفر به استان کرمانشاه ، از کارخانه نوآوری استان ، ضمن گفتگو با مدیران آن ؛ ازطرح ها و پروژه ها و بخش های آموزشی و تحقیق و توسعه ای آن بازدید کردند.
در این بازدید که صبح روز پنجشنبه 9 تیر ماه انجام شد ،هیات بانک ، از طرح تسهیلاتی اعطایی پست بانک در بخش تجهیزات آموزشی ، شتاب دهنده تیک ، شتاب دهنده نیروی غرب ، خانه خلاقیت و نو آوری و گلخانه هوشمند کارخانه مذکور بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت ها ، نوآوری ها و برنامه های آن قرار گرفتند.

بازدید دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه از شعبه آزادی و ادارات ستادی مدیریت شعب کرمانشاه

دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران به همراه شهنام زندیه رییس اداره کل آمار و بودجه ، قزلباش رییس اداره کل امور شعب ، مهدوی رییس اداره کل نظارت و بررسی طرح ها ، نصیری رییس اداره کل تامین و نظارت نرم افزار ها ، فاتح ملائی مدیر شعب پست بانک کرمانشاه و رحیمی معاون اداره کل روابط عمومی ، در ادامه سفر به استان کرمانشاه ، از شعبه آزادی و ادارات ستادی مدیریت شعب کرمانشاه کردند.
در این بازدید دکتر شیری با رییس و کارکنان شعبه آزادی گفتگو و نسبت به بررسی وضعیت ارائه خدمات ، نحوه تشکیل پرونده تسهیلات اعطایی و از جمله فرزند آوری ، نرم افزار وصول مطالبات طراحی شده استان و مسائل و مشکلات مطروحه پرداخت.
همچنین حضور در محل صندوق امانات استان و بررسی نحوه اشتراک پذیری آن و بخش های مختلف واحد های ستادی و اطلاع از نحوه انجام وظایف و استقرار آن ها از دیگر اقدامات سفر مذکور بود.

گفتنی است ، این بازدید روز پنجشنبه 9 تیر ماه انجام شد.

برگزاری جلسه شورای اداری پست بانک کرمانشاه به ریاست دکتر شیری مدیر عامل بانک

در ادامه سفر استانی مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه به استان کرمانشاه ، جلسه شورای اداری مدیریت استان به ریاست دکتر شیری ، روز پنجشنبه 9 تیرماه برگزار شد.
در این جلسه که روسای شعب و مسئولان ادارات ستادی استان حضور داشتند ، ملائی مدیر شعب استان به ارائه اهم موضوعات و نقطه نظرات مجموعه استان در زمینه بهبود و ارتقاء عملکرد پرداخت.
در ادامه قزلباش رییس اداره کل امور شعب ، گزارش عملکرد استان کرمانشاه در شاخص های مختلف را ارائه کرد و سپس مهدوی رییس اداره کل نظارت و بررسی طرح ها ، نصیری رییس اداره کل تامین و نظارت بر نرم افزارها و زندیه رییس اداره کل آمار و بودجه پاسخ های لازمg به موارد مطرح شده در جلسه را ارائه کردند.
در این جلسه هریک از روسای شعب و مسئولان ستادی استان به طرح دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.
در پایان جلسه دکتر شیری در جمع بندی نهایی ؛ رهنمود های لازم را در خصوص استفاده از ظرفیت های بالقوه طبیعی و ایجادی استان ، نگاه استراتژیک به توسعه خدمات باجه ها ، ارتقاء کمی و کیفی عملکرد استان ، توجه ویژه به معیشت کارکنان متناسب با عملکرد ، استفاده مناسب از ظرفیت مقررات و تفویض اختیارات ابلاغی به شعب و تاکید بر اهمیت و اولویت تجهیز و رفع موانع و نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری شعب و استان ها ارائه کرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/بازدیدها-و-دیدارهای-دکتر-شیری-مدیر-عامل-پست-بانک-ایران-و-هیات-همراه-در-سفر-به-استان-کرمانشاه.bos