پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 585676 تاریخ : 1400/05/05-11:06:30
,15,4,
استفاده از پلتفرم های هوش مصنوعی در کشف دارو

استفاده از پلتفرم های هوش مصنوعی در کشف دارو

سکوی عملیاتی یادگیری ماشینی Chief.AI با مشارکت Medicare Discovery Catapult ، اولین پلتفرم هوش مصنوعی بدون کد و بدون هیچ زحمتی (AI) را برای کشف دارو راه اندازی کرده است.

به گزارش بانک و صنعت، این پروژه با اعطای کمک هزینه Innovate UK پشتیبانی می شود و به شرکت های کوچک و متوسط (SME) امکان دسترسی مبتنی بر ابر به مدل های هوش مصنوعی و داده ها برای کشف دارو ، تشخیص و آزمایشات بالینی را می دهد.

پلت فرم Chief.AI اولین سرویس بدون کد از نوع خود در فضای بیوانفورماتیک است ، به این معنی که SME ها می توانند به سرعت و بدون قابلیت های قابل توجه داخلی IT برنامه ها را بسازند.

استفاده از هوش مصنوعی در کشف دارو به سرعت در حال رشد است و انتظار می رود صنعت دارویی بیش از سایر فن آوری های نوظهور دگرگون شود.

شرکت مستقر در منچستر گفت ، پلت فرم Chief.AI به SME ها امکان دسترسی ارزان به فناوری پیشرفته را می دهد تا ماهیت کشف مواد دارویی را به حداقل برساند و درمان های جدید را با سرعت و دقت بیشتر شناسایی کند.

با توجه به اینکه حدود 90? از کاندیداهای احتمالی مواد دارویی جدید شکست می خورند ، این پلتفرم می تواند به شرکت های کشف داروکمک کند که نه تنها در وقت ، بلکه مقدار قابل توجهی از پول صرفه جویی می کنند.

وقارعلی ، بنیانگذار رئیس.AI اظهار داشت: "ما به عنوان یک برنامه ریز هوش مصنوعی ، خوشحالیم که می توانیم دسترسی به هوش مصنوعی را برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در سراسر جهان آسان و موثر کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 223
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران