شماره: 585676 تاریخ : 1400/05/05-11:06:30

استفاده از پلتفرم های هوش مصنوعی در کشف دارو

سکوی عملیاتی یادگیری ماشینی Chief.AI با مشارکت Medicare Discovery Catapult ، اولین پلتفرم هوش مصنوعی بدون کد و بدون هیچ زحمتی (AI) را برای کشف دارو راه اندازی کرده است.

به گزارش بانک و صنعت، این پروژه با اعطای کمک هزینه Innovate UK پشتیبانی می شود و به شرکت های کوچک و متوسط (SME) امکان دسترسی مبتنی بر ابر به مدل های هوش مصنوعی و داده ها برای کشف دارو ، تشخیص و آزمایشات بالینی را می دهد.

پلت فرم Chief.AI اولین سرویس بدون کد از نوع خود در فضای بیوانفورماتیک است ، به این معنی که SME ها می توانند به سرعت و بدون قابلیت های قابل توجه داخلی IT برنامه ها را بسازند.

استفاده از هوش مصنوعی در کشف دارو به سرعت در حال رشد است و انتظار می رود صنعت دارویی بیش از سایر فن آوری های نوظهور دگرگون شود.

شرکت مستقر در منچستر گفت ، پلت فرم Chief.AI به SME ها امکان دسترسی ارزان به فناوری پیشرفته را می دهد تا ماهیت کشف مواد دارویی را به حداقل برساند و درمان های جدید را با سرعت و دقت بیشتر شناسایی کند.

با توجه به اینکه حدود 90? از کاندیداهای احتمالی مواد دارویی جدید شکست می خورند ، این پلتفرم می تواند به شرکت های کشف داروکمک کند که نه تنها در وقت ، بلکه مقدار قابل توجهی از پول صرفه جویی می کنند.

وقارعلی ، بنیانگذار رئیس.AI اظهار داشت: "ما به عنوان یک برنامه ریز هوش مصنوعی ، خوشحالیم که می توانیم دسترسی به هوش مصنوعی را برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در سراسر جهان آسان و موثر کنیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/استفاده-از-پلتفرم-های-هوش-مصنوعی-در-کشف-دارو.bos