پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 585226 تاریخ : 1400/04/29-10:51:20
,15,4,
استفاده از هوش مصنوعی در کاهش افسردگی و اضطراب

استفاده از هوش مصنوعی در کاهش افسردگی و اضطراب

یک مطالعه جدید نشان می دهد که چگونه یک برنامه درمانی هوش مصنوعی می تواند علائم افسردگی و اضطراب را کاهش دهد.

به گزارش بانک و صنعت، در مطالعه بالینی اخیر ، دانشمندان دانشگاه استنفورد مدل جدیدی از بهداشت روان را تأیید کردند که در آن درمان هوش مصنوعی اجرا می شود ، به طور قابل توجهی علائم افسردگی و اضطراب را کاهش می دهد.

این تیم تجزیه و تحلیل کرد که چگونه بستر بهداشت سلامت روان ، یوپر ، با استفاده از هوش مصنوعی ، از طریق AI درمانی بر علائم افسردگی و اضطراب تأثیر می گذارد.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است: "این مدل از درمان برای ارائه مداخلات به موقع از هوش مصنوعی استفاده می کند تا به کاربران در تمرین مهارت های تنظیم احساسات در هر زمان و هر مکان با استفاده از تلفن های هوشمند خود کمک کند."

این مطالعه داده های واقعی 4500 کاربر Youper را برای دستیابی به درکی از تأثیر AI درمانی بر علائم اضطراب و افسردگی بررسی کرده است. کاربران در مجموع چهار هفته پیگیری شدند. با این حال ، محققان میزان اضطراب و افسردگی را در دو کاهش دادند.

محققان طی دو هفته اول اضطراب و کاهش افسردگی را به ترتیب 24 و 19 درصد در کاربران مشاهده کردند. بعد از چهار هفته استفاده از برنامه ، سطح همچنان پایین ماند.

همیلتون گفت : "جدیدترین مطالعه نشان می دهد که می توان از هوش مصنوعی برای کاهش علائم افسردگی و اضطراب استفاده کرد و ما را وادار به گسترش یوپر برای ارائه خدمات مراقبت از سلامت روانی جامع و مقرون به صرفه با گسترش ویزیت های آنلاین پزشک و تحویل دارو کرد."

طبق این مطالعه ، رویکرد یوپر در ترکیب توانایی های هوش مصنوعی و سلامت از راه دور مشارکت بیمار را تشویق می کند و ارائه دهندگان بهداشت روان را تقویت می کند.

"در پاسخ به افزایش تقاضا برای دسترسی به مراقبت های بهداشت روان کامل ، یوپر پیشنهاد خود را برای بازدیدهای پزشکی آنلاین و تحویل دارو گسترش داده است. Youper اولین پلت فرم telehealth است که در آن متخصصان AI و بهداشت با هم همکاری می کنند تا مراقبت های بهداشت روان را ارائه دهند. »



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 229
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران