پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 579372 تاریخ : 1400/02/11-13:23:21
,10034,22,
450 واحد صنفی متخلف استان بوشهر پلمپ شدند

450 واحد صنفی متخلف استان بوشهر پلمپ شدند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از زمان آغاز موج چهارم کرونا در این استان تاکنون 450 واحد صنفی که پروتکل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی را رعایت نکردند، پس از تذکرهای لازم پلمپ شدند.

به گزارش بانک و صنعت، سید حسین حسینی افزود: با این وجود عمده واحدهای صنفی استان بوشهر نیز در اعمال محدودیت ها همکاری قابل توجهی داشتند و با شرایط قرمز کرونایی واحدهای خود را برای مدت 2 هفته تعطیل کردند.

وی بیان کرد: واحدهای صنفی شهرستان های دشتستان، گناوه و دیلم که همچنان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند برای سومین هفته است که برای پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا کسب و کار خود را تعطیل کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی همچنان به صورت جدی با همکاری اتاق اصناف، تعزیرات و دانشگاه علوم پزشکی تداوم دارد تا با رعایت بیشتر شیوه نامه های بهداشتی از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

حسینی اظهار داشت: این موضوع در بخش توزیع کالاهای اساسی نیز مدنظر قرار گرفته تا از ایجاد صف و اجتماع های خطرناک همراه با احتمال شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

وی ادامه داد: در این ارتباط از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون یکهزار و 600 تن برنج هندی در سه مرحله جذب شده و از طریق فروشگاه های زنجیره ای و واحدهای صنفی منتخب در بین قشرهای آسیب پذیر در حال توزیع است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: در ارتباط با شکر نیز میزان موردنیاز بخش صنف و صنعت با قیمت هر کیلو 11 هزار و 500 از طریق شرکت غله و خدمات بازرگانی تامین می شود و در بخش خانوار نیز یکهزار تن در اختیار واحدهای بسته بندی کننده قرار گرفته تا با قیمت هر کیلو هشت هزار و 700 تومان به دست مصرف کننده نهایی برسانند.

حسینی اظهار داشت: با هدف تامین گوشت موردنیاز نذرهای هم استانی ها، 52 تن در اختیار گروه های هدف قرار گرفته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران