شماره: 579372 تاریخ : 1400/02/11-01:23:21

450 واحد صنفی متخلف استان بوشهر پلمپ شدند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از زمان آغاز موج چهارم کرونا در این استان تاکنون 450 واحد صنفی که پروتکل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی را رعایت نکردند، پس از تذکرهای لازم پلمپ شدند.

به گزارش بانک و صنعت، سید حسین حسینی افزود: با این وجود عمده واحدهای صنفی استان بوشهر نیز در اعمال محدودیت ها همکاری قابل توجهی داشتند و با شرایط قرمز کرونایی واحدهای خود را برای مدت 2 هفته تعطیل کردند.

وی بیان کرد: واحدهای صنفی شهرستان های دشتستان، گناوه و دیلم که همچنان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند برای سومین هفته است که برای پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا کسب و کار خود را تعطیل کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی همچنان به صورت جدی با همکاری اتاق اصناف، تعزیرات و دانشگاه علوم پزشکی تداوم دارد تا با رعایت بیشتر شیوه نامه های بهداشتی از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

حسینی اظهار داشت: این موضوع در بخش توزیع کالاهای اساسی نیز مدنظر قرار گرفته تا از ایجاد صف و اجتماع های خطرناک همراه با احتمال شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

وی ادامه داد: در این ارتباط از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون یکهزار و 600 تن برنج هندی در سه مرحله جذب شده و از طریق فروشگاه های زنجیره ای و واحدهای صنفی منتخب در بین قشرهای آسیب پذیر در حال توزیع است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: در ارتباط با شکر نیز میزان موردنیاز بخش صنف و صنعت با قیمت هر کیلو 11 هزار و 500 از طریق شرکت غله و خدمات بازرگانی تامین می شود و در بخش خانوار نیز یکهزار تن در اختیار واحدهای بسته بندی کننده قرار گرفته تا با قیمت هر کیلو هشت هزار و 700 تومان به دست مصرف کننده نهایی برسانند.

حسینی اظهار داشت: با هدف تامین گوشت موردنیاز نذرهای هم استانی ها، 52 تن در اختیار گروه های هدف قرار گرفته است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/450-واحد-صنفی-متخلف-استان-بوشهر-پلمپ-شدند.bos