پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 517810 تاریخ : 1399/05/25-11:15:26
,11,
کاهش 2.2 ددرصدی تردد در محورهای برون شهری

مرکز مدیریت اطلاعات راه ها اعلام کرد؛

کاهش 2.2 ددرصدی تردد در محورهای برون شهری

مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای کشور اعلام کرد که امروز (شنبه) محورهای مواصلاتی کشور باز است و ضمن آنکه تردد در آن ها به روال عادی در جریان است و طی شبانه روز گذشته 2.2 درصد کمتر شده است.

به گزارش بانک و صنعت، براساس اعلام این مرکز تردد در محور فیروزکوه، آزادراه تهران شمال، آزادراه قزوین رشت به صورت رفت و برگشت روان است.

همچنین ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس و کرج در برخی مقاطع گزارش شده و در محور چالوس و کرج در برخی مقاطع ترافیک نیمه سنگین اعلام شده است. در آزادراه قزوین کرج، حدفاصل ساسانی تا پل فردیس نیز ترافیک سنگین است.

محورهای شهداد ـ نهبندان، خرم آباد ـ پلدختر مسدود است و محور قزوین ـ همدان کیلومتر 110 مسدود است و تردد از مسیر جایگزین از جاده روبه رو به صورت دوطرفه است.همچنین محور شمشک ـ دیزین تا اطلاع بعدی نیز مسدود است.

براساس اعلام 2 هزار و 216 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری در شبانه روز گذشته اوج تردد بین ساعات 19 الی 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 الی 5 انجام شده است همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 11.3 درصد بوده است که با آگاهی از این موضوع می توان ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 316
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران