شماره: 517810 تاریخ : 1399/05/25-11:15:26

مرکز مدیریت اطلاعات راه ها اعلام کرد؛

کاهش 2.2 ددرصدی تردد در محورهای برون شهری

مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای کشور اعلام کرد که امروز (شنبه) محورهای مواصلاتی کشور باز است و ضمن آنکه تردد در آن ها به روال عادی در جریان است و طی شبانه روز گذشته 2.2 درصد کمتر شده است.

به گزارش بانک و صنعت، براساس اعلام این مرکز تردد در محور فیروزکوه، آزادراه تهران شمال، آزادراه قزوین رشت به صورت رفت و برگشت روان است.

همچنین ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس و کرج در برخی مقاطع گزارش شده و در محور چالوس و کرج در برخی مقاطع ترافیک نیمه سنگین اعلام شده است. در آزادراه قزوین کرج، حدفاصل ساسانی تا پل فردیس نیز ترافیک سنگین است.

محورهای شهداد ـ نهبندان، خرم آباد ـ پلدختر مسدود است و محور قزوین ـ همدان کیلومتر 110 مسدود است و تردد از مسیر جایگزین از جاده روبه رو به صورت دوطرفه است.همچنین محور شمشک ـ دیزین تا اطلاع بعدی نیز مسدود است.

براساس اعلام 2 هزار و 216 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری در شبانه روز گذشته اوج تردد بین ساعات 19 الی 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 الی 5 انجام شده است همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 11.3 درصد بوده است که با آگاهی از این موضوع می توان ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/کاهش-22-ددرصدی-تردد-در-محورهای-برون-شهری.bos