پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 489712 تاریخ : 1398/05/28-12:35:07
,17,22,
پرداخت مالیات، مشارکت در توسعه وآبادانی کشوراست

امام جمعه قیدار تاکید کرد:

پرداخت مالیات، مشارکت در توسعه وآبادانی کشوراست

امام جمعه شهرستان قیدار از توابع استان زنجان اظهار داشت: پرداخت مالیات موجب عمران، آبادانی و توسعه زیرساختهای کشور می ‏شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان امور مالیاتی، حجت الاسلام والمسلمین موسوی، امام جمعه شهرستان قیدار در دیدار با کارکنان امور مالیاتی شهرستان، از حمایت و ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی در جهت اشتغال زایی در این شهرستان قدردانی کرد. 
امام جمعه قیدار، مبالغ چشمگیر توزیع شده از محل عوارض ارزش افزوده در سطح شهرستان در سال 97 را در جهت کمک به آبادانی و توسعه شهری و روستایی مهم برشمرد.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی، با اشاره به نقش مالیات در پروژه های عمرانی کشور و ارائه خدمات به شهروندان، خواستار اطلاع رسانی وبیان موارد استفاده و کاربرد مالیات در امور شهری و کشوری شد.
امام جمعه شهرستان قیدار در خاتمه، از تلاش های بی دریغ و جهادی کارکنان امور مالیاتی استان قدردانی کرد و افزود: با توجه به اطلاعات واصله، ابراز رضایتمندی از اداره امور مالیاتی به نحو چشمگیری افزایش پیدا کرده است و این امر نشان از تلاش و مودی مداری می باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 336
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران