شماره: 355194 تاریخ : 1397/06/05-05:15:25

امام جمعه شهرستان کاشان تاکید کرد:

پرداخت مالیات، مشارکت در توسعه وآبادانی کشوراست

امام جمعه شهرستان کاشان اظهارداشت: پرداخت مالیات موجب عمران، آبادانی وتوسعه زیرساختهای کشورمی باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور، آیت اله نمازی، امام جمعه کاشان در دیدار با مهدلو، مدیر کل امور مالیاتی اصفهان با اشاره به جایگاه و نقش مالیات در اداره کشور، برلزوم اجرایی نمودن سخنان مقام معظم رهبری در تامین درآمد از منابع درونی و لزوم نهادینه کردن فرهنگ پرداخت مالیات در بین مردم تاکید کرد.

آیت اله نمازی افزود: فرهنگ مالیاتی باید در مقاطع مختلف تحصیلی به دانش آموزان و جوانان آموزش داده شود تا درآینده اهمیت مالیات در حسن مدیریت کشور مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه شهرستان کاشان با اشاره به نقش مالیات در پروژه های عمرانی کشور و ارائه خدمات به شهروندان، خواستار بیان موارد استفاده و کاربرد مالیات در امور شهری و کشوری شد و گفت: موارد فرار مالیاتی ناشی از عدم آگاهی برخی افراد از پرداخت مالیات باید اطلاع رسانی شود.
در ادامه این دیدار، مدیر کل امور مالیاتی اصفهان با اشاره به اهمیت درآمدهای مالیاتی در تامین منابع دولت افزود: اکنون در مرحله حساسی قرار گرفته ایم که هدف حفظ ثبات اقتصادی است و می بایست نظم و انضباط مالی بوجود آید.
وی در خاتمه، با تاکید برلزوم فرهنگ سازی مالیاتی خاطر نشان کرد: برنامه های متعددی با هدف اشاعه فرهنگ سازی مالیاتی در دستور کار قرار گرفته شده است که امیدواریم بتوانیم از محل مالیات هزینه های جاری کشور را پوشش دهیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پرداخت-مالیات-مشارکت-در-توسعه-وابادانی-کشوراست.bos