پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266408 تاریخ : 1395/11/20-14:42:06
,10030,
پرداخت 40 هزارمیلیارد ریال تسهیلات صندوق توسعه کارآفرینی در دولت یازدهم

پرداخت 40 هزارمیلیارد ریال تسهیلات صندوق توسعه کارآفرینی در دولت یازدهم

مدیرعامل صندوق توسعه کارآفرینی امید گفت: از آغاز فعالیت دولت یازدهم تاکنون این صندوق 40 هزار میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد چهار درصد به متقاضیان پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، اصغر نورالله زاده روز چهارشنبه افزود : با پرداخت این مبلغ 500 هزار نفر برای ایجاد کسب و کارهای روستایی از مزایای تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد برخوردار شدند. 

وی به ارائه 2 لایحه اخیر دولت به مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و ادامه داد : در لایحه نخست یک و نیم میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی به صندوق کار آفرینی امید و بانک های حوزه روستایی پرداخت خواهد شد . 
به گفته مدیر عامل صندوق توسعه کارآفرینی با تصویب این لایحه و پرداخت این منابع مالی به توسعه کسب و کار در روستاهای کشور کمک مهمی می شود .
وی گفت : لایحه دوم دولت مبنی بر پرداخت 40هزار میلیارد ریال از منابع آزادسازی هدفمندی یارانه ها برای توسعه کسب و کار است . 
نورالله زاده ادامه داد : پیش بینی می شود 10هزارمیلیارد ریال از این منابع به صندوق کارآفرینی امید کشور اختصاص یابد تا گامهای بهتر و بیشتری برای رونق کسب و کار در مناطق روستایی صورت بگیرد .
وی از تلاش برای توسعه شبکه ها و خوشه های کسب و کار درروستاها به عنوان برنامه سال آینده صندوق کارآفرینی امید در کشور نام برد و افزود : برای این منظور اجرای طرح هایی با عنوان هر روستا یک محصول ، هر خانه ، یک کارخانه پیگیری می شود .
مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور برای بهره برداری از چند طرح عمرانی ، تولیدی و خدماتی در شهرستان محمود آباد امروز چهارشنبه به مازندران سفر کرد . 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 331
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران