شماره: 266408 تاریخ : 1395/11/20-02:42:06

پرداخت 40 هزارمیلیارد ریال تسهیلات صندوق توسعه کارآفرینی در دولت یازدهم

مدیرعامل صندوق توسعه کارآفرینی امید گفت: از آغاز فعالیت دولت یازدهم تاکنون این صندوق 40 هزار میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد چهار درصد به متقاضیان پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، اصغر نورالله زاده روز چهارشنبه افزود : با پرداخت این مبلغ 500 هزار نفر برای ایجاد کسب و کارهای روستایی از مزایای تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد برخوردار شدند. 

وی به ارائه 2 لایحه اخیر دولت به مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و ادامه داد : در لایحه نخست یک و نیم میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی به صندوق کار آفرینی امید و بانک های حوزه روستایی پرداخت خواهد شد . 
به گفته مدیر عامل صندوق توسعه کارآفرینی با تصویب این لایحه و پرداخت این منابع مالی به توسعه کسب و کار در روستاهای کشور کمک مهمی می شود .
وی گفت : لایحه دوم دولت مبنی بر پرداخت 40هزار میلیارد ریال از منابع آزادسازی هدفمندی یارانه ها برای توسعه کسب و کار است . 
نورالله زاده ادامه داد : پیش بینی می شود 10هزارمیلیارد ریال از این منابع به صندوق کارآفرینی امید کشور اختصاص یابد تا گامهای بهتر و بیشتری برای رونق کسب و کار در مناطق روستایی صورت بگیرد .
وی از تلاش برای توسعه شبکه ها و خوشه های کسب و کار درروستاها به عنوان برنامه سال آینده صندوق کارآفرینی امید در کشور نام برد و افزود : برای این منظور اجرای طرح هایی با عنوان هر روستا یک محصول ، هر خانه ، یک کارخانه پیگیری می شود .
مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور برای بهره برداری از چند طرح عمرانی ، تولیدی و خدماتی در شهرستان محمود آباد امروز چهارشنبه به مازندران سفر کرد . 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پرداخت-40-هزارمیلیارد-ریال-تسهیلات-صندوق-توسعه-کارافرینی-در-دولت-یازدهم.bos