پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450699 تاریخ : 1397/12/14-12:58:27
,10028,
پاسخگویی مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی به بیش از 78 هزار نفر

پاسخگویی مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی به بیش از 78 هزار نفر

78 هزار و 440 تماس از درگاههای ارتباطی مرکز ارتباطات مردمی(CRM) با سازمان تامین اجتماعی در بهمن گذشته برقرار شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، این تعداد تماس ها از طریق سامانه تلفنی 1420 و بخش حضوری مستقر در طبقه همکف ستاد مرکزی پاسخ داده شده است.

تماس های برقرار شده با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در بهمن سال جاری نسبت به ماه گذشته بیانگر رشد 27.90 درصدی است.

با توجه به توزیع بسته حمایتی دولت به مستمری بگیران و بیمه شدگان، تماس های برقرار شده با درگاههای ارتباطی این مرکز در ماههای دی و بهمن سالجاری رشد سریعی به خود گرفت . 91.48 درصد تماس ها در ماه بهمن مربوط به سبد حمایتی دولت است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 382
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران