شماره: 450699 تاریخ : 1397/12/14-12:58:27

پاسخگویی مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی به بیش از 78 هزار نفر

78 هزار و 440 تماس از درگاههای ارتباطی مرکز ارتباطات مردمی(CRM) با سازمان تامین اجتماعی در بهمن گذشته برقرار شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، این تعداد تماس ها از طریق سامانه تلفنی 1420 و بخش حضوری مستقر در طبقه همکف ستاد مرکزی پاسخ داده شده است.

تماس های برقرار شده با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در بهمن سال جاری نسبت به ماه گذشته بیانگر رشد 27.90 درصدی است.

با توجه به توزیع بسته حمایتی دولت به مستمری بگیران و بیمه شدگان، تماس های برقرار شده با درگاههای ارتباطی این مرکز در ماههای دی و بهمن سالجاری رشد سریعی به خود گرفت . 91.48 درصد تماس ها در ماه بهمن مربوط به سبد حمایتی دولت است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پاسخگویی-مرکز-ارتباطات-مردمی-سازمان-تامین-اجتماعی-به-بیش-از-78-هزار-نفر.bos