پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449754 تاریخ : 1397/12/05-14:24:46
,17,7,
مجلس باید قانون های اشتباه گذشته را بردارد

مجلس باید قانون های اشتباه گذشته را بردارد

یزدانی با بیان اینکه مجلس، دولت، وزارت صمت، گمرک و بانک مرکزی وارد عمل شوند، گفت: مجلس اولین قوه ای است که باید مسائل و قانون هایی که به اشتباه از 50 -60 سال گذشته تدوین شده و توانمندی در کشور نبوده، ورود و این قوانین را اصلاح نماید.

مسعود یزدانی معاون اول اتحادیه طلا و جواهر کشور در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته تهران به خبرنگار بانک و صنعت در خصوص لزوم برپایی چنین نمایشگاه هایی و وضعیت کمی و کیفی نمایشگاه گفت: برای کل صنعت و جامعه در هر رسته ای لازمه این هست که نمایشگاه بگذارند و داشته هایشان را عرضه کنند، اگر نمایشگاه در آینده بین المللی بودنش را به واقع اثبات بکند، می تواند کشورهایی که بهرحال در این صنعت صاحب نظر هستند توانمندی هایشان را بایکدیگر به اشتراک بگذارند.

 

نمایشگاه امروزه در قد و قواره کشور نیست
وی در ادامه با بیان این سوال که امروز خواسته و انتظار از نمایشگاه چیست؟ عنوان کرد: نمایشگاه امروزه در قد و قواره کشور نیست، یعنی باید مسئولین و کسانی که در بحث صنعت طلا و جواهر دستی به آتش و توانمندی دارند باید در این نمایشگاه شرکت کرده تا این صنعت به جایگاه واقعی برسد چرا که شرکت های بزرگ سازنده ، تولید کننده و صنعت گران بسیار خوبی در کشور وجد دارد.

 

ناتوانی صنعت طلا و جواهر از مسئولین است، نه اتحادیه
یزدانی در پاسخ به این پرسش که برنامه اتحادیه برای برگزاری این نمایشگاه در سطح ملی و بین المللی چیست؟ اظهار داشت: مشکل ما داریم از ناتوانی صنعت طلا و جواهر نیست، لذا ناتوانی از طرف مسئولین است؛ اگر مسئولین در عرصه پا بگذارند و راهکارهایی را که امروز صنعت ما نیاز دارد و گره ها و سنگ های بزرگی که در پیش برد اهداف صنعت طلا و جواهر در کشور گذاشته اند از سرراه بردارند، می بتوانیم صادرات را به کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیا میانه روانه کنیم چراکه صنعت ما بسیار توانمند است.

 

دولت بوروکراسی اداری را بردارد
معاون اول اتحادیه طلا و جواهر تاکید کرد: صنعت طلا و جواهر می تواند در بحث اشتغال، اقتصاد مقاومتی و ارز آوری نقش بسزایی در اقتصاد کشور داشته باشد و بسیار هم زود بازده است. لذا فضای زیادی نمی خواهد و اگر دولت بوروکراسی اداری را بردارد ما می توانیم توانمندی هایمان را بروز دهیم تا موفقیت هایی برای کشور حاصل گردد.

 

مجلس باید قانون های اشتباه گذشته را بردارد
یزدانی با بیان اینکه چند سازمان و قوه باید در خصوص بوروکراسی اداری وارد عمل شوند، گفت: مجلس اولین قوه ای است که باید مسائل و قانون هایی که به اشتباه از 50 -60 سال گذشته تدوین شده و توانمندی در کشور نبوده، ورود و این قوانین را اصلاح کند.

 وی ادامه داد: در وهله دوم دولت مخصوصا وزارت صنعت، معدن و تجارت و بعد به ترتیب زیرمجموعه آن گمرک و بانک مرکزی است، اگر این سازمان ها بتوانند به ما کمک بکنند، انتظار زیادی از سازمان های دیگر نداریم؛ این توانایی در ما وجود دارد تا توانمندی هایمان را با کمک این سازمان ها به جایگاه اصلی برسانیم.

 

مسعود یزدانی معاون اول اتحادیه طلا و جواهر

 

اخبار مرتبط


 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 195
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران