پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 495627 تاریخ : 1398/10/04-07:42:00
,2,15,
طرح تحول ادغام بانک‌های نیروهای مسلح در بانک سپه ، بستر و خواستگاه جدید برای انسجام بین نیروهای کارشناس

طرح تحول ادغام بانک‌های نیروهای مسلح در بانک سپه ، بستر و خواستگاه جدید برای انسجام بین نیروهای کارشناس

آرانی: طرح تحول ادغام بانک‌های نیروهای مسلح در بانک سپه در پوشش 8 شرکت در قالب هلدینگ فناوری اطلاعات امید محقق خواهد شد و فلسفه تشکیل طرح هلدینگ، بستر و خواستگاه جدیدی برای انسجام بین نیروهای کارشناس است.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، احمد سلمانی آرانی مدیریت فناوری اطلاعات بانک سپه، در گفتگو با خبرنگار بانک و صنعت، در رابطه با تحقق طرح ملی ادغام گفت: این طرح همراه با الزامات و ضرورت‌هایی در حوزه فناوری اطلاعات روبرو است، خوشبختانه طرح تحول ادغام بانک‌های نیروهای مسلح در بانک سپه در پوشش 8 شرکت در قالب هلدینگ فناوری اطلاعات امید محقق خواهد شد.

وی افزود: بانک سپه بعنوان نخستین بانک، دهه درخشانی را در حوزه فناوری اطلاعات داشته است و با تحقق طرح ادغام در بانک سپه شاهد آورده‌های ارزشمندی از سوی شرکت‌ها هستیم و امیدواریم با ترکیب اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارها در بانک سپه بتوانیم این بانک را به یک بانک به‌روز، چابک و در مسیر تحول دیجیتالی نائل کنیم.

آرانی تحقق این کار را بسیار پرزحمت دانست و ادامه داد: اینکه فرهنگ، ساختار و دستاوردهای پنج بانک متفاوت در یک بانک جمع شوند، نیازمند آماده سازی مقدمات است که در این راستا پروژه‌هایی در قالب پروژه‌های واسط تعریف شده تا هماهنگی بین آن‌ها انجام شود.

وی تاکید کرد: هدف نهایی بانک سپه، تشکیل بانکی بزرگ و چابک در حوزه بانکی است و محصولات عمدتا در حوزه نظام بانکی است ما از نظر فنی مشکل چندانی نداریم اما اینکه نیروهای متخصص دور هم جمع شوند و آنها در یک مسیر همگرا شوند، قطعا پر زحمت است.

مدیریت فناوری اطلاعات بانک سپه ادامه داد: با ایجاد همراهی کارشناسان متخصص در حوزه‌های مختلف زیرساخت، نرم‌افزار، سخت افزار بویژه در حوزه نظام پرداخت با همگرایی بین آن‌ها بتوانیم تحقق ادغام پنج بانک در بانک سپه داشته باشیم.

آرانی تصریح کرد: فلسفه تشکیل طرح هلدینگ، بستر و خواستگاه جدیدی است برای انسجام بین نیروهای کارشناس و همگرایی آن‌ها و محصولاتشان؛ بطوریکه در نظام بانکی و سرویس‌دهی مناسب‌تر به مشتریان و مردم بتوانند به سهولت طرح ملی را به انجام برسانند.

 

 

اخبار مرتبط


 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 211
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران