پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 493910 تاریخ : 1398/08/30-09:50:35
,24,
هدف نهایی بانک سپه از طرح ادغام بانک ها ، تشکیل بانکی بزرگ و چابک در نظام بانکی

ویدیو

هدف نهایی بانک سپه از طرح ادغام بانک ها ، تشکیل بانکی بزرگ و چابک در نظام بانکی

صحبت های احمد سلمانی آرانی ، مدیریت فناوری اطلاعات بانک سپه با موضوع " طرح تحول ادغام بانک های نیروی مسلح در بانک سپه در پوشش 8 شرکت در قالب هلدینگ فناوری اطلاعات امید " در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران

بانک و صنعت ، در این ویدیو صحبت های احمد سلمانی آرانی ، مدیریت فناوری اطلاعات بانک سپه با موضوع " طرح تحول ادغام بانک های نیروهای مسلح در بانک سپه در پوشش 8 شرکت در قالب هلدینگ فناوری اطلاعات امید " ، در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران را مشاهده می کنید.

 

 احمد سلمانی آرانی مدیریت فناوری اطلاعات بانک سپه، در رابطه با تحقق طرح ملی ادغام گفت: این طرح همراه با الزامات و ضرورت‌هایی در حوزه فناوری اطلاعات است، خوشبختانه طرح تحول ادغام بانک‌های نیروهای مسلح در بانک سپه در پوشش 8 شرکت در قالب هلدینگ فناوری اطلاعات امید محقق خواهد شد.

وی افزود: بانک سپه بعنوان نخستین بانک، دهه درخشانی را در حوزه فناوری اطلاعات داشته است و با تحقق طرح ادغام در بانک سپه شاهد آورده‌های ارزشمندی از سوی شرکت‌ها هستیم و امیدواریم با (مرچ کردن1:14) اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارها در بانک سپه بتوانیم این بانک را به یک بانک به‌روز، چابک و در مسیر تحول دیجیتالی نائل کنیم.

آرانی تحقق این کار را بسیار پرزحمت دانست و ادامه داد: اینکه فرهنگ، ساختار و دستاوردهای پنج بانک متفاوت در یک بانک(مرچ 1:44) شوند، لازمه مقدماتی است. پروژه‌هایی در قالب پروژه‌های واسط تعریف کردیم تا یک هارمونی بین آن‌ها انجام دهیم.

وی تاکید کرد: هدف نهایی بانک سپه، تشکیل بانکی بزرگ و چابک در حوزه بانکی است و محصولات عمدتا در حوزه نظام بانکی است ما از نظر فنی مشکل چندانی نداریم اما اینکه نیروهای متخصص دور هم جمع شوند و آنها در یک مسیر همگرا شوند، زحماتی دارد.

مدیریت فناوری اطلاعات بانک سپه ادامه داد: با ایجاد همراهی و همگرایی کارشناسان متخصص در حوزه‌های مختلف زیرساخت، نرم‌افزار، سخت افزار، نوآور و نظام پرداخت بین آن‌ها بتوانیم تحقق ادغام پنج بانک در بانک سپه داشته باشیم.

آرانی تصریح کرد: فلسفه تشکیل طرح هلدینگ، بستر و خواستگاه جدیدی است برای انسجام بین نیروهای کارشناس و همگرایی آن‌ها و محصولاتشان بطوری که در نظام بانکی و سرویس‌دهی مناسب‌تر به مشتریان و مردم بتوانند به سهولت طرح ملی را به انجام برسانند.

 

چند رسانه ای


 

آپارات مشاهده در آپارات 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 398
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران