پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 448817 تاریخ : 1397/11/24-14:05:37
,11,
راه اندازی مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی در بندر شهید رجایی

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد:

راه اندازی مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی در بندر شهید رجایی

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی در بندر شهید رجایی به عنوان نخستین مرکز وابسته به دانشگاه آزاد مستقر در صنایع غرب استان راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، اله مراد عفیفی پور در امراسم  راه اندازی مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی، افزود: در مجتمع بندری شهید رجایی بیش از 12هزار نفر مشغول بکار هستند که به دلیل شرایط سخت و پراسترس کاری، نیازمند بهره مندی از خدمات مشاوره هستند.

وی خاطرنشان کرد: تفاهم و توافقی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس صورت گرفت تا با تامین فضای فیزیکی لازم در مرکز آموزش بندر توسط اداره کل بنادر، کارشناسان و متخصصان روان شناسی دانشگاه آزاد دو روز در هفته برای ارایه خدمات در مرکز حضور یابند.  
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان تصریح کرد: در وهله اول ساکنین شهرک های مسکونی شهید رجایی و باهنر و همچنین کارکنان شاغل در مجتمع بندری می توانند از خدمات این مرکز بهره مند شوند. 
عفیفی پور ابراز امیدواری کرد: در مراحل بعدی نیز تلاش می شود تا زمینه لازم برای ارایه خدمات برای سایر اعضای جامعه بزرگ دریایی و بندری مرکز استان فراهم شود.
مهدی باقری؛ رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس نیز در این مراسم از جمله رسالت های این دانشگاه را برقراری ارتباط با جامعه و مراکز صنعتی و اقتصادی دانست و گفت: دانشگاه آزاد در حال شاخه زدن در جامعه است و مردم باید خدمات این مجموعه را به شکل ملموس تری لمس کنند.
وی اضافه کرد: مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی بندر شهید رجایی نخستین مرکز راه اندازی شده در صنایع غرب بندرعباس و دومین واحد در مرکز استان پس از مرکز شهر بندرعباس است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 288
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران