شماره: 448817 تاریخ : 1397/11/24-02:05:37

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد:

راه اندازی مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی در بندر شهید رجایی

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی در بندر شهید رجایی به عنوان نخستین مرکز وابسته به دانشگاه آزاد مستقر در صنایع غرب استان راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، اله مراد عفیفی پور در امراسم  راه اندازی مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی، افزود: در مجتمع بندری شهید رجایی بیش از 12هزار نفر مشغول بکار هستند که به دلیل شرایط سخت و پراسترس کاری، نیازمند بهره مندی از خدمات مشاوره هستند.

وی خاطرنشان کرد: تفاهم و توافقی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس صورت گرفت تا با تامین فضای فیزیکی لازم در مرکز آموزش بندر توسط اداره کل بنادر، کارشناسان و متخصصان روان شناسی دانشگاه آزاد دو روز در هفته برای ارایه خدمات در مرکز حضور یابند.  
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان تصریح کرد: در وهله اول ساکنین شهرک های مسکونی شهید رجایی و باهنر و همچنین کارکنان شاغل در مجتمع بندری می توانند از خدمات این مرکز بهره مند شوند. 
عفیفی پور ابراز امیدواری کرد: در مراحل بعدی نیز تلاش می شود تا زمینه لازم برای ارایه خدمات برای سایر اعضای جامعه بزرگ دریایی و بندری مرکز استان فراهم شود.
مهدی باقری؛ رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس نیز در این مراسم از جمله رسالت های این دانشگاه را برقراری ارتباط با جامعه و مراکز صنعتی و اقتصادی دانست و گفت: دانشگاه آزاد در حال شاخه زدن در جامعه است و مردم باید خدمات این مجموعه را به شکل ملموس تری لمس کنند.
وی اضافه کرد: مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی بندر شهید رجایی نخستین مرکز راه اندازی شده در صنایع غرب بندرعباس و دومین واحد در مرکز استان پس از مرکز شهر بندرعباس است.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/راه-اندازی-مرکز-مشاوره-و-خدمات-روان-شناختی-در-بندر-شهید-رجایی.bos