پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433513 تاریخ : 1397/09/24-09:26:46
,17,
دوره آموزشی تامین مالی و ایده‌های نوآورانه و کسب‌وکارهای نوین

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می‌کند

دوره آموزشی تامین مالی و ایده‌های نوآورانه و کسب‌وکارهای نوین

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران (ITECC) یک دوره آموزشی با عنوان «تامین مالی و ایده‌های نوآورانه و کسب‌وکارهای نوین» برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران، به منظور ارتقای دانش و توانمندسازی فعالان اقتصادی بخش خصوصی به‌ویژه در حوزه کسب‌وکاری نوین و آشنایی با ایده‌های جدید دنیای اقتصاد که می‌تواند منجر به جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی شود و روش‌های تامین مالی تازه به صاحبان کسب‌وکار معرفی کند، یک دوره آموزشی برگزار می‌کند.

 مدت این دوره آموزشی هشت ساعت است و طی دو جلسه در روزهای یکشنبه دوم دی ماه و سه‌شنبه چهارم دی ماه 1397 از ساعت 16 تا 20 در مرکز آموزش اتاق تهران برپا می‌شود.

 در این دوره آموزشی سرفصل‌هایی کلی مانند آشنایی با اکوسیستم و مفاهیم کسب‌وکارهای نوین، ارزیابی و ارزش‌گذاری ایده‌ها و حوزه‌های مورد علاقه سرمایه‌گذاران، انواع روش‌های تامین مالی و نهادهای حامی کسب‌وکارهای نوین، نحوه تعامل و با سرمایه‌گذاران و ... ارائه می‌شود.

 تدریس در این دوره آموزشی برعهده پونا جندقی است و مخاطبان آن تمامی فعالان اقتصادی بخش خصوصی و صاحبان کسب و کار، به‌ویژه فعالان حوزه استارت‌آپ‌ها و دست‌اندرکاران کسب‌وکاری نوین هستند.

متقاضیان حضور در این  دوره آموزشی باید فرم تکمیل شده ثبت‌نام را به همراه سایر مدارک مورد نیاز از طریق نمابر به شماره 88107762 و یا پست الکترونیک به آدرس  edu@tccim.ir  به موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران ارسال کنند.

همچنین علاقمندان به حضور در این دوره می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 88107732 - 88107723 تماس بگیرند. با توجه به محدودیت ظرفیت این دوره کاربردی، اولویت حضور با کسانی است که زودتر فرآیند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

 • دریافت فرم ثبت‌نام

• ثبت نام از طریق سایت



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 429
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران