شماره: 433513 تاریخ : 1397/09/24-09:26:46

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می‌کند

دوره آموزشی تامین مالی و ایده‌های نوآورانه و کسب‌وکارهای نوین

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران (ITECC) یک دوره آموزشی با عنوان «تامین مالی و ایده‌های نوآورانه و کسب‌وکارهای نوین» برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران، به منظور ارتقای دانش و توانمندسازی فعالان اقتصادی بخش خصوصی به‌ویژه در حوزه کسب‌وکاری نوین و آشنایی با ایده‌های جدید دنیای اقتصاد که می‌تواند منجر به جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی شود و روش‌های تامین مالی تازه به صاحبان کسب‌وکار معرفی کند، یک دوره آموزشی برگزار می‌کند.

 مدت این دوره آموزشی هشت ساعت است و طی دو جلسه در روزهای یکشنبه دوم دی ماه و سه‌شنبه چهارم دی ماه 1397 از ساعت 16 تا 20 در مرکز آموزش اتاق تهران برپا می‌شود.

 در این دوره آموزشی سرفصل‌هایی کلی مانند آشنایی با اکوسیستم و مفاهیم کسب‌وکارهای نوین، ارزیابی و ارزش‌گذاری ایده‌ها و حوزه‌های مورد علاقه سرمایه‌گذاران، انواع روش‌های تامین مالی و نهادهای حامی کسب‌وکارهای نوین، نحوه تعامل و با سرمایه‌گذاران و ... ارائه می‌شود.

 تدریس در این دوره آموزشی برعهده پونا جندقی است و مخاطبان آن تمامی فعالان اقتصادی بخش خصوصی و صاحبان کسب و کار، به‌ویژه فعالان حوزه استارت‌آپ‌ها و دست‌اندرکاران کسب‌وکاری نوین هستند.

متقاضیان حضور در این  دوره آموزشی باید فرم تکمیل شده ثبت‌نام را به همراه سایر مدارک مورد نیاز از طریق نمابر به شماره 88107762 و یا پست الکترونیک به آدرس  edu@tccim.ir  به موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران ارسال کنند.

همچنین علاقمندان به حضور در این دوره می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 88107732 - 88107723 تماس بگیرند. با توجه به محدودیت ظرفیت این دوره کاربردی، اولویت حضور با کسانی است که زودتر فرآیند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

 • دریافت فرم ثبت‌نام

• ثبت نام از طریق سایت


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/دوره-اموزشی-تامین-مالی-و-ایده‌های-نواورانه-و-کسب‌وکارهای-نوین.bos