پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 432390 تاریخ : 1397/09/10-12:13:53
,10033,
دریافت پروانه حمل سلاح مشروط به آموزش محیط زیستی می‌شود

دریافت پروانه حمل سلاح مشروط به آموزش محیط زیستی می‌شود

مدیر دفتر شکار و صید سازمان محیط زیست گفت آیین‌نامه شکار و صید بعد از سال‌ها به روزرسانی شده است و با تغییرات ایجاد شده دریافت پروانه حمل سلاح برای شکارچیان مشروط به گذراندن یک دوره آموزشی درباره محیط زیست می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان محیط زیست، علی تیموری مدیر دفتر شکار و صید سازمان محیط زیست از اصلاح آیین‌نامه اجرایی قانون شکار و صید خبر داد و گفت: این به روز رسانی پس از سالها اتفاق افتاده است.

تیموری ادامه داد: این به‌روز‌رسانی باعث شده که دریافت دفترچه شکارِ شکارچیان که دارای اعتبار است و امکان دریافت پروانه شکار را فراهم می‌کند، مشروط به گذراندن یک دوره کوتاه مدت محیط زیستی شود.
مدیر دفتر شکار و صید سازمان محیط زیست خاطر نشان کرد: با تصویب این بند از قانون شکارچیان باید یک جزوه که شامل اطلاعاتی درباره قوانین شکار، جریمه‌‌ها و آشنایی با گونه‌های در معرض انقراض مناطق تحت حفاظت محیط زیست می‌شود را مطالعه و دربرمبنای آن در یک آزمون شرکت کنند و در صورت اخذ نمره قبولی پروانه شکار آنها صادر خواهد شد.
مدیر دفتر شکار و صید سازمان محیط زیست گفت: این اصلاحات در کمیسیون فرعی دولت تصویب شده و در نوبت تصویب هیات وزیران قرار گرفته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 299
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران