شماره: 432390 تاریخ : 1397/09/10-12:13:53

دریافت پروانه حمل سلاح مشروط به آموزش محیط زیستی می‌شود

مدیر دفتر شکار و صید سازمان محیط زیست گفت آیین‌نامه شکار و صید بعد از سال‌ها به روزرسانی شده است و با تغییرات ایجاد شده دریافت پروانه حمل سلاح برای شکارچیان مشروط به گذراندن یک دوره آموزشی درباره محیط زیست می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان محیط زیست، علی تیموری مدیر دفتر شکار و صید سازمان محیط زیست از اصلاح آیین‌نامه اجرایی قانون شکار و صید خبر داد و گفت: این به روز رسانی پس از سالها اتفاق افتاده است.

تیموری ادامه داد: این به‌روز‌رسانی باعث شده که دریافت دفترچه شکارِ شکارچیان که دارای اعتبار است و امکان دریافت پروانه شکار را فراهم می‌کند، مشروط به گذراندن یک دوره کوتاه مدت محیط زیستی شود.
مدیر دفتر شکار و صید سازمان محیط زیست خاطر نشان کرد: با تصویب این بند از قانون شکارچیان باید یک جزوه که شامل اطلاعاتی درباره قوانین شکار، جریمه‌‌ها و آشنایی با گونه‌های در معرض انقراض مناطق تحت حفاظت محیط زیست می‌شود را مطالعه و دربرمبنای آن در یک آزمون شرکت کنند و در صورت اخذ نمره قبولی پروانه شکار آنها صادر خواهد شد.
مدیر دفتر شکار و صید سازمان محیط زیست گفت: این اصلاحات در کمیسیون فرعی دولت تصویب شده و در نوبت تصویب هیات وزیران قرار گرفته است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/دریافت-پروانه-حمل-سلاح-مشروط-به-اموزش-محیط-زیستی-می‌شود.bos