پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466157 تاریخ : 1398/03/23-10:36:47
,1,
خون شهدا راه و اهداف ما را روشن می کند

خون شهدا راه و اهداف ما را روشن می کند

مدیر کل امور مدیران بانک مهر اقتصاد در دیدار با خانواده شهیدان والامقام قدرت اله کاووسی و محمد داود مهربانی که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت پذیرفت، گفت: خون شهدا راه ما و اهداف ما را روشن می‌کند و با پیروی از فرهنگ سرخ شهادت می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه نمائیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از 

 روابط عمومی بانک مهر اقتصاد غرب استان تهران؛ یدالله جعفری_ مدیر کل امور مدیران بانک _ ضمن پاسداشت آرمان ها و تکریم مقام شامخ شهدا از خدمات شایان توجه آنها به نظام اسلامی و مردم قدردانی کرد.

جعفری تصریح کرد: شهدا به ما نشان دادند که با تأسی از ولایت فقیه و پیروی از منویات معظم له می‎‌توان به مقام عبودیت دست یافت و پلههای ترقی و رشد دنیوی و اخروی را با موفقیت پشت سر گذاشت.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره این غیور مردان، به بیان عظمت مقام شهید اشاره کرد و افزود: خون شهدا راه ما و اهداف ما را روشن می‌کند و با پیروی از فرهنگ سرخ شهادت می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه نمائیم.

در ادامه  این دیدار محمد شعبانی_ رئیس اداره امور شعب غرب استان تهران_ با اشاره به دستاوردهای ارزنده شهدا برای نظام اسلامی و ملت ایران گفت: همانطور که امام خمینی(ره)فرمودند؛ ملتی که شهید و فرهنگ شهادت دارد هرگز بن بستی ندارد.

وی همچنین افزود: ایران اسلامی نیز به برکت خون شهدا چشم انداز روشنی را در مقابل دارد و با توکل به خدا، پیروی از ولایت و در پیش گرفتن فرهنگ مقاومت و شهادت از چالش هایی که دشمنان پیش پای ملت قرار می دهند عبور خواهیم کرد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 337
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران