شماره: 466157 تاریخ : 1398/03/23-10:36:47

خون شهدا راه و اهداف ما را روشن می کند

مدیر کل امور مدیران بانک مهر اقتصاد در دیدار با خانواده شهیدان والامقام قدرت اله کاووسی و محمد داود مهربانی که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت پذیرفت، گفت: خون شهدا راه ما و اهداف ما را روشن می‌کند و با پیروی از فرهنگ سرخ شهادت می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه نمائیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از 

 روابط عمومی بانک مهر اقتصاد غرب استان تهران؛ یدالله جعفری_ مدیر کل امور مدیران بانک _ ضمن پاسداشت آرمان ها و تکریم مقام شامخ شهدا از خدمات شایان توجه آنها به نظام اسلامی و مردم قدردانی کرد.

جعفری تصریح کرد: شهدا به ما نشان دادند که با تأسی از ولایت فقیه و پیروی از منویات معظم له می‎‌توان به مقام عبودیت دست یافت و پلههای ترقی و رشد دنیوی و اخروی را با موفقیت پشت سر گذاشت.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره این غیور مردان، به بیان عظمت مقام شهید اشاره کرد و افزود: خون شهدا راه ما و اهداف ما را روشن می‌کند و با پیروی از فرهنگ سرخ شهادت می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه نمائیم.

در ادامه  این دیدار محمد شعبانی_ رئیس اداره امور شعب غرب استان تهران_ با اشاره به دستاوردهای ارزنده شهدا برای نظام اسلامی و ملت ایران گفت: همانطور که امام خمینی(ره)فرمودند؛ ملتی که شهید و فرهنگ شهادت دارد هرگز بن بستی ندارد.

وی همچنین افزود: ایران اسلامی نیز به برکت خون شهدا چشم انداز روشنی را در مقابل دارد و با توکل به خدا، پیروی از ولایت و در پیش گرفتن فرهنگ مقاومت و شهادت از چالش هایی که دشمنان پیش پای ملت قرار می دهند عبور خواهیم کرد. 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/خون-شهدا-راه-و-اهداف-ما-را-روشن-می-کند.bos