پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465026 تاریخ : 1398/02/31-11:45:16
,17,22,
حمایت از بخش‌های اقتصادی و تولیدی در اولویت است

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی:

حمایت از بخش‌های اقتصادی و تولیدی در اولویت است

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: اولویت ما در اداره کل امور مالیاتی استان رضایتمندی مردم و حمایت از بخش‌های اقتصادی و تولیدی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان امور مالیاتی، نباتی، مدیرکل امور مالیاتی استان خراسان جنوبی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مودیان مالیاتی شهرستان درمیان که با حضور فرماندار درمیان، شهرداران و نمایندگان اصناف، اتحادیه‌ها و تعاونی‌های روستایی و عشایری شهرستان برگزار شد; گفت: استان خراسان جنوبی جزو استان‌های کمتر برخوردار کشور است و از طرفی کمترین سهمیه درآمدهای مالیاتی را نیز دارا است.

وی اظهار داشت: حمایت از بخش‌های اقتصادی و تولیدی تنها با انجام درست و به‌موقع تکالیف قانونی از سوی مودیان محقق می‌شود.
مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی افزود: سازمان امور مالیاتی کشور با اجرای طرح جامع مالیاتی به دنبال آن است که با شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی، جلوی هرگونه سوءاستفاده گرفته شود تا برای پیله‌وران و یا کارت‌های بازرگانی مردم مرزنشین ما مشکلی ایجاد نشود.
وی گفت: در حال حاضر 92 درصد درآمدهای استان خراسان جنوبی از محل مالیات و عوارض تأمین می‌گردد و ما سعی نموده‌ایم در این سال‌های اخیر که شهرستان‌های ما با خشک‌سالی و برخی مشکلات اقتصادی مواجه بوده‌اند، با وصول مالیات‌های معوق و با فراهم نمودن فرصت‌های ویژه بخشودگی 100 درصد جرائم قابل‌بخشش و تقسیط‌های مناسب، درآمدهای تعیین‌شده استان را تأمین نماییم.
در ادامه، بشیری زاده، فرماندار شهرستان درمیان ضمن ارائه گزارشی از پتانسیل‌های اقتصادی، تولیدی و اشتغال این شهرستان، خواستار اقدامات لازم جهت فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در خصوص انجام تکالیف قانونی مالیاتی جهت جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده سایرین از مردم شد.
گفتنی است شهرداران شهرستان و نمایندگان اصناف، اتحادیه‌ها و تعاونی‌های روستایی و عشایری نیز مسائل و مشکلات مالیاتی خود را مطرح نموده و مدیرکل امور مالیاتی استان دستور بررسی و پیگیری ویژه موارد مطرح‌شده را صادر نمود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 288
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران