پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 516630 تاریخ : 1399/05/04-14:25:20
,11,
تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر تا پایان آبان ماه به متقاضیان تحویل داده می شود

تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر تا پایان آبان ماه به متقاضیان تحویل داده می شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر به غیر از پرونده های دارای مشکلات حقوقی و زیر 30 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان آبان ماه به متقاضیان تحویل داده می شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی نیبان در خصوص روند تکمیل و تحویل واحدهای باقیمانده مسکن مهر گفته است: تا پایان آبان ماه امسال تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر در استان ها جمع بندی خواهند شد و مراسم اختتامیه واحدهای مسکن مهر در استان های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه هم اکنون هفته ای دو جلسه به شکل ویدئوکنفرانس با استان ها برای پیگیری اتمام مسکن مهر و اختتام آنها برگزار می شود، افزود: استان ها در حال تلاش برای اتمام پروژه واحد مسکن مهر هستند. منابعی نیز برای اجرا و تکمیل پروژه مسکن مهر و تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر بر اساس بند ب تبصره 8 قانون بودجه مشخص و به استان ها ابلاغ شده است.

نبیان تصریح کرد: منابع تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر در اختیار استان ها قرار گرفته و استان هایی که واحدهای باقیمانده مسکن مهر دارند با راهبری و نظارت ستاد وزارتخانه تلاش می کنند تا در زمان مقرر (پایان آبان 99)، تمامی واحدهای باقیمانده را به غیر از واحدهایی که دارای مشکلات حقوقی و سایر مشکلات هستند به متقاضیان تحویل دهند.

به گفته وی، پرونده های دارای مشکلات حقوقی که در دستگاه قضا در حال بررسی هستند، مسکن های مهر فاقد متقاضی و واحدهای مسکن مهر زیر 30 درصد پیشرفت فیزیکی از مجموعه واحدهای مسکن مهر کسر خواهند شد.

نبیان تصریح کرد: در خصوص مسکن های مهری که هم اکنون فاقد متقاضی هستند رایزنی هایی با برخی از نهادها از جمله بهزیستی، کمیته امداد امام (ره)، نیروهای مسلح و نیروهای انتظامی انجام شده که چنانچه متقاضی آن واحدها باشند، در اختیار آنها قرار بگیرد که بخش عمده ای از واحدها تعیین تکلیف شده است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن توضیح داد: پرونده های دارای مشکلات حقوقی شامل 10 هزار و 49 واحد، زیر پیشرفت فیزیکی 30 درصد 4 هزار و 405 واحد و فاقد متقاضی 14 هزار و 233 واحد هستند که از این میزان، در مجموع هشت هزار و 888 واحد تعیین تکلیف شده است که بخشی از آنها به طرح اقدام ملی مسکن منتقل شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 326
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران