پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 444961 تاریخ : 1397/10/15-14:35:26
,25,22,
تقدیر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی

دستگاه قضایی امنیت اقتصادی را برای واحدهای صنعتی ایجاد کرده است

تقدیر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:اقدامات قوه قضائیه در جهت تأمین امنیت سرمایه گذاری مشروع و رفع موانع تولید و اشتغال بسیار مطلوب بوده و همواره برای یاری صنعتگران در کنار دولت حضور دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، محسن صالحی نیا در جریان سفر به استان خراسان رضوی، شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان سبزوار، اظهار کرد: دستگاه قضایی با حمایت از سرمایه گذاران مولد و رفع موانع و مشکلات پیش روی صنعتگران و کارآفرینان امنیت اقتصادی را برای آنها به وجود آورده و نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور ایفا می نماید.

وی افزود: بدون تردید قوه قضائیه تاکنون در حوزه صنعت کشور محیطی امن برای فعالیت اقتصادی واحدهای صنعتی و تولیدی فراهم کرده و نقش تاثیرگذاری در رشد و توسعه اقتصادی داشته است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در بخش دیگری از سخنان خود، از اقدامات مطلوب رئیس کل دادگستری خراسان رضوی و مجموعه دستگاه قضایی استان در راستای حمایت های قضایی از واحدهای صنعتی و تولیدی در جهت ایجاد امنیت اقتصادی برای رونق تولید و اشتغال تقدیر کرد.

صالحی نیا با اشاره به شاخص‌های فناوری، تحقیق، توسعه و خلق ایده در کشور ادامه داد: واحدهای صنعتی باید در توسعه بخش های مختلف صنایع در نقاط گوناگون که از تکمیل زنجیره تأمین آغاز و در زمینه های صنایع لوازم خانگی، دارویی، غذایی، تولید مواد معدنی، فولاد، خودروسازی، قطعه سازی و نساجی ادامه یافته و دارای ظرفیت‌های خوبی است ، به نوآوری پرداخته و خود را به شاخصه های فنآورانه نزدیک کنند.

وی تأکید کرد: ظرفیت ها زمانی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد که مکانیسم اقتصادی در سطح انبوه سازی و تجاری سازی شکل بگیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 289
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران