شماره: 444961 تاریخ : 1397/10/15-02:35:26

دستگاه قضایی امنیت اقتصادی را برای واحدهای صنعتی ایجاد کرده است

تقدیر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:اقدامات قوه قضائیه در جهت تأمین امنیت سرمایه گذاری مشروع و رفع موانع تولید و اشتغال بسیار مطلوب بوده و همواره برای یاری صنعتگران در کنار دولت حضور دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، محسن صالحی نیا در جریان سفر به استان خراسان رضوی، شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان سبزوار، اظهار کرد: دستگاه قضایی با حمایت از سرمایه گذاران مولد و رفع موانع و مشکلات پیش روی صنعتگران و کارآفرینان امنیت اقتصادی را برای آنها به وجود آورده و نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور ایفا می نماید.

وی افزود: بدون تردید قوه قضائیه تاکنون در حوزه صنعت کشور محیطی امن برای فعالیت اقتصادی واحدهای صنعتی و تولیدی فراهم کرده و نقش تاثیرگذاری در رشد و توسعه اقتصادی داشته است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در بخش دیگری از سخنان خود، از اقدامات مطلوب رئیس کل دادگستری خراسان رضوی و مجموعه دستگاه قضایی استان در راستای حمایت های قضایی از واحدهای صنعتی و تولیدی در جهت ایجاد امنیت اقتصادی برای رونق تولید و اشتغال تقدیر کرد.

صالحی نیا با اشاره به شاخص‌های فناوری، تحقیق، توسعه و خلق ایده در کشور ادامه داد: واحدهای صنعتی باید در توسعه بخش های مختلف صنایع در نقاط گوناگون که از تکمیل زنجیره تأمین آغاز و در زمینه های صنایع لوازم خانگی، دارویی، غذایی، تولید مواد معدنی، فولاد، خودروسازی، قطعه سازی و نساجی ادامه یافته و دارای ظرفیت‌های خوبی است ، به نوآوری پرداخته و خود را به شاخصه های فنآورانه نزدیک کنند.

وی تأکید کرد: ظرفیت ها زمانی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد که مکانیسم اقتصادی در سطح انبوه سازی و تجاری سازی شکل بگیرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تقدیر-معاون-وزیر-صنعت-معدن-و-تجارت-از-رییس-کل-دادگستری-استان-خراسان-رضوی.bos