پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 494811 تاریخ : 1398/09/17-09:09:01
,2,22,
بازدید مدیر امور اعتباری بانک مسکن از پروژه های مسکن مهر برازجان

بازدید مدیر امور اعتباری بانک مسکن از پروژه های مسکن مهر برازجان

مدیر امور اعتباری ضمن ارایه راهکارها و پیشنهادات لازم، خواستار تعیین تکلیف پروژه های ناتمام از طریق واگذاری پروژه های مشکل دار به بخش خصوصی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، محمدحسن علمداری مدیر امور اعتباری بانک مسکن، مرتضی صالحی شهرابی رییس اداره کل تسهیلات تبصره ای و عقیل زینلی مدیرشعب استان بوشهر به همراه فرزاد رستمی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از پروژه های نیمه تمام مسکن مهر برازجان بازدید و راهکارهایی جهت به اتمام رساندن پروژه ها ارایه کردند.

در بازدید از پروژه های مسکن مهر برازجان که فرزاد رستمی مدیرکل راه وشهرسازی استان بوشهر و معاونین وی نیز حضور داشتند به بررسی پروژه های نیمه تمام مسکن مهر از جمله پروژه های سماسد، سحر بتن لیلان و... پرداختند و علمداری ضمن ارایه راهکارها و پیشنهادات لازم، خواستار تعیین تکلیف و تکمیل پروژه های ناتمام از طریق واگذاری پروژه های مشکل دار به بخش خصوصی و پیمانکاران توانمند با ارایه جدول زمانبندی جدید از طرف پیمانکاران این پروژه ها و تضمین معرفی اعضاء همراه و همسو با بانک شد.

علمداری مدیر امور اعتباری اذعان داشت: با تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر به متقاضیان پیش بینی می شود جمعیت بسیار بالایی در این پروژه ها ساکن شوند که این مهم جز در سایه تلاش و کوشش کارکنان بانک مسکن میسر نخواهد شد.

وی همچنین افزود: با توجه به اهمیت تسریع در اتمام طرح های مسکن مهر و تحویل واحدها به متقاضیان، از اداره کل راه و شهرسازی انتظار داریم روند تکمیل و تحویل واحدها را سرعت داده تا بانک نیز با انجام فروش اقساطی، مطالبات خود را وصول نماید.

وی افزود: بانک مسکن در نظر دارد هر چه سریعتر این واحدها را تکمیل کند و توام با تامین خدمات زیربنایی و زیرساختی واحدهای مزبور، مقدمات فروش اقساطی، افتتاح و تحویل آن‌ها به متقاضیان را فراهم کند.

علمداری در این دیدار به سوالات مسوولین اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در خصوص مسائل مربوط به تامین مالی مسکن مهر ، بحث فروش اقساطی واحدها، مسائل مربوط به متمم جدید تسهیلات مسکن مهر و ... سایر موضوعات مرتبط با تسهیلات این پروژه ها پاسخ داد.

وی با اشاره به همکاری مطلوب میان مسوولان مرتبط با پروژه مسکن مهر و هم‌عقیده بودن دست‌اندرکاران ساخت این واحدها در موضوع ضرورت تکمیل واحدهای باقی مانده،تامین خدمات زیربنایی و روبنایی،افتتاح و فروش اقساطی واحدها گفت: لازم است با افزایش همکاری‌های متقابل،پرونده مسکن مهر در اسرع وقت بسته شود وهمه واحدها تعیین تکلیف شود.

سپس زینلی مدیر شعب استان بوشهر نیز با ذکر اهمیت و جایگاه فروش اقساطی پروژه های مسکن مهر اظهار کرد: مدیریت استان بوشهر با برنامه ریزی و اشراف کامل در نحوه پرداختی ها به پیمانکاران مسکن مهر و روند فروش اقساطی واحدها از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود به منظور تسریع در به پایان رساندن پروژه های مسکن مهر بهره خواهد برد.

فرزاد رستمی، حضور علمداری در استان را مایه خیر برکت و باعث دلگرمی مجموعه دانست و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های بانک مسکن و مساعدت و همراهی مدیریت استان در اعطای تسهیلات طرح مسکن مهر تصریح کرد: امیدواریم هرچه سریعتر با همت و تلاش هرچه بیشتر بانک مسکن شاهد تحویل تمامی واحدها به متقاضیان و اتمام پروژه مسکن مهر باشیم.

رستمی با بیان اینکه عمده مالکان واحدهای باقی مانده مسکن مهر مستاجر هستند، تاکید کرد: تکمیل هر چه سریعتر مسکن مهر و تحویل این پروژه ها می تواند به کنترل بازار کمک کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 367
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران